اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دیر مطرح کرد

صادرات سنگ از نزدیک‌ترین شهر ایران به میزبان جام جهانی

شهردار دیّر گفت: با توجه به اینکه کشور قطر میزبان جام جهانی است و نزدیک‌ترین بندر به کشور قطر بندر دیّر است می‌توان با صادرات سنگ به کشور قطر از این اسکله منبع درآمد بسیار خوبی برای شهرداری ایجاد کرد.

صادرات سنگ از نزدیک‌ترین شهر ایران به میزبان جام جهانی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیّر، علی منصوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پایه‌گذار شهر خوب مردم هستند و هرگاه مردم بخواهند، می‌توانند شهر خوب بسازند.

وی گفت: نقشه‌برداری از پارک جنگلی 64 هکتار که در تملک منابع طبیعی است را آغاز کرده‌ایم که اگر در اختیار شهرداری دیر قرار بگیرد، کمک بسیار خوبی برای شهرداری است.

وی افزود: از فرماندار و مسئولان می‌خواهیم برای در اختیار قرار گرفتن این زمین به شهرداری کمک کنند.

منصوری گفت: در مدت 75 روز از آغاز به کارم در شهرداری دیّر توانسته‌ایم نزدیک به 10 کوچه و خیابان را زیرسازی و آماده آسفالت کنیم.

شهردار دیّر گفت: سهمیه اعتباری عمران شهری دیّر یک میلیارد و 41 میلیون تومان بوده که ادامه بلوار غدیر و آسفالت کوچه‌ها و برخی کارهای عمرانی دیگر از این سهمیه استفاده شده است.

وی افزود: شهر متعلق به  همه شهروندان است و براساس نیاز محله‌ها برنامه‌ریزی می‌کنیم.

منصوری فرهنگ را زیربنای همه کارها دانست و گفت: بعضی از کارهای عمرانی خود فرهنگ‌ساز بوده و می‌تواند در عرصه فرهنگ قدم بردارد.

شهردار دیّر افزود: شهرستان دیّر هم ادب‌پرور و هم عالم‌پرور است و در کمیته نامگذاری پیشنهاد نامگذاری یک خیابان به نام خیابان خبرنگار را داده‌ایم.

منصوری گفت: در مورد جابه‌جایی سردخانه اموات که معضل جدی شهروندان است، دنبال یک فضای جدید هستیم.

وی افزود: محور تصمیم‌گیری‌ها در شهرداری خرد جمعی است و تعامل با شورا به خوبی انجام می‌شود.

شهردار دیّر با اعلام اینکه اسکله شهرداری دیر از لحاظ مهندسی احداث نشده است، گفت: با توجه به اینکه کشور قطر میزبان جام جهانی و نزدیک‌ترین بندر به کشور قطر بندر دیّر است، می‌توان با صادرات سنگ به کشور قطر از این اسکله منبع درآمد بسیار خوبی برای شهرداری ایجاد کرد.

انتهای پیام/66006/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول