اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گمرک پلدشت خبر داد

صادرات کالا به ارزش بیش از 5 میلیون دلار از بازارچه پلدشت

رئیس گمرک پلدشت گفت: طی هشت ماه امسال 5 میلیون و 355 هزار و 282 دلار کالا از بازارچه پلدشت صادر شده است.

صادرات کالا به ارزش بیش از 5 میلیون دلار از بازارچه پلدشت

جعفر جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طی هشت ماه امسال 4 هزار و 362 تن کالا به ارزش 5 میلیون و 355 هزار و 282 دلار از بازارچه پلدشت صادر شده است.

وی به صادرات کالا از بازارچه پلدشت در هشت ماه سال گذشته اشاره کرد و اذعان داشت: در این مدت 3 هزار و 904 تن کالا از این بازارچه صادر شد.

جعفری با اشاره به ارزش دلاری کالاهای صادر شده از بازارچه پلدشت در هشت ماه سال گذشته، خاطرنشان کرد: ارزش دلاری این کالاها 4 میلیون و 735 هزار و 157 دلار گزارش شده است.

رئیس گمرک پلدشت ضمن اشاره به افزایش وزن صادرات کالا از بازارچه پلدشت، یادآور شد: وزن کالاهای صادر شده در هشت ماه امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 12 درصد افزایش یافته است.

وی به افزایش ارزش دلاری کالاهای صادراتی از بازارچه پلدشت اشاره کرد و گفت: طی هشت ماه امسال ارزش دلاری کالاهای صادراتی از این بازارچه نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 13 درصد افزایش یافته است.

جعفری اضافه کرد: میانگین ارزش دلاری هر تن کالای صادر شده از بازارچه پلدشت در هشت ماه امسال یک هزار و 228 دلار برآورد شده است.

انتهای پیام/61010/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول