اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر کرج خواستار شد

افزایش حمایت از هیئت‌های ورزشی استان البرز

عضو شورای اسلامی شهر کرج خواستار افزایش حمایت از هیئت‌های ورزشی استان البرز شد.

افزایش حمایت از هیئت‌های ورزشی استان البرز

بهنام محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: استان البرز و به ویژه شهرستان کرج در حوزه ورزش دارای استعدادها و ظرفیت‌های بسیاری است و قهرمانان ملی زیادی از استان البرز به جامعه ورزش کشور معرفی شده‌اند.

وی تصریح کرد: این در حالی است که طی سال‌های اخیر برنامه‌های عمرانی و توسعه‌ای ورزش شهرستان‌های البرز از جمله کرج تحت‌الشعاع تهران بود و اعتبارات کافی در اختیار مدیران ورزشی استان قرار نداشت.

کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال افزود: به طور قطع اگر امکانات بیشتری در اختیار مدیریت ورزشی استان قرار گیرد و حمایت‌های لازم از هیئت‌های ورزشی فعال داشته باشیم؛ البرز می‌تواند ورزشکاران بیشتری را تربیت کرده و به کشور معرفی کند.

محمودی تاکید کرد: در گام نخست باید براساس برنامه‌ریزی صحیح و اصولی از هیئت‌های ورزشی فعال در استان البرز و شهرستان کرج حمایت شده و اعتبارات و امکانات آنها را افزایش دهیم.

*ضرورت توجه به ورزش پایه و همگانی در البرز

وی افزود: نگاه مدیریت ورزشی استان باید کلان و بلند‌مدت بوده و در کنار توجه به قهرمانان و ورزش قهرمانی باید در حوزه ورزش پایه و همگانی نیز سرمایه‌گذاری جدی صورت گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: یکی از ضعف‌هایی که در حوزه مدیریت ورزشی داریم این است که همسان با ورزش قهرمانی در حوزه ورزش‌های پایه به ویژه مدارس سرمایه‌گذاری نکرده‌ایم.

محمودی ادامه داد: به همین دلیل قهرمانان ملی ما به جای اینکه در یک سیستم منظم و دارای برنامه تربیت شده و رشد یابند، بیشتر با اتکا به توانمندی‌های فردی پیشرفت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: عدم توجه به ورزش پایه موجب می‌شود که استعدادهای بسیاری ناشناخته مانده و این امر در نهایت به ورزش قهرمانی آسیب جدی وارد می‌سازد.

محمودی ادامه داد: همچنین برای داشتن جامعه‌ای با نشاط و سلامت باید در حوزه ورزش همگانی نیز سرمایه‌گذاری لازم انجام شود و در صورت بهره‌مندی از یک برنامه مدون و کارشناسی شده و حمایت از هیئت‌های ورزشی در آینده نزدیک استان البرز جایگاه واقعی خود را در ورزش کشور پیدا خواهد کرد.

وی در پایان گفت: با وجود اینکه چند ماه بیشتر از فعالیت دوره چهارم شورای شهر کرج نمی‌گذرد، اعضای این دوره تلاش‌هایی را برای توسعه و افزایش زیرساخت‌های  ورزشی آغاز کرده‌اند و برنامه‌های ویژه‌ای در این زمینه داریم که امیدواریم با حمایت دستگاه‌های اجرایی و مدیریت استان این برنامه‌ها هرچه سریع‌تر نهایی شده و به مرحله اجرا برسد.

انتهای پیام/2302/ز40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول