اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال شکوفا صنعت پویا کرمان:

هدف ما ارتقاء والیبال کرمان است

سرمربی تیم والیبال شکوفا صنعت پویا کرمان گفت: هدف ما ارتقاء تیم والیبال کرمان است و به همین خاطر از بازیکنان جویای نام در این تیم استفاده کردیم.

هدف ما ارتقاء والیبال کرمان است

امیر تیموری در حاشیه مسابقات والیبال لیگ دسته اول کشور جام ولایت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دشتی اظهار داشت: بازی با کیفیتی بود و تیم دلیران دشتی نماینده استان بوشهر در لیگ اول کشور از بازیکنان با تجربه خوبی برخوردار است.

سرمربی تیم شکوفا صنعت پویا کرمان افزود: این تیم دارای سرمربی کارکرده و فهیمی است و از تماشاگران بسیار خوب، خونگرم و فهیم و مودبی برخوردار است.

وی ادامه داد: این تماشاگران فقط تیم خود را تشویق کردند و تیم ما نیز تیم جوانی است و میانگین سنی 21 سال است و 90 درصد این تیم بومی است.

تیموری یادآور شد: هدف ما ارتقاء تیم والیبال کرمان است و به همین خاطر از بازیکنان جویای نام در این تیم استفاده کردیم و کل بودجه امسال تیم را با 130 میلیون بسته شده است.

وی گفت: این تیم که از جوانان تشکیل شده است تاکنون نتایج خوبی بدست آورده و در لیگ دسته اول کشور از بین 9 تیم در رده پنجم قرار داریم و اکثر بازی‌های برگشتی در خانه است.

تیموری اظهار امیدواری کرد تیم کرمان با دو تغییر در تیم بتواند در دور برگشت با شرایط بهتری در لیگ حضور پیدا کند.

سرمربی تیم شکوفا صنعت پویا کرمان خاطرنشان کرد: تیم دلیران دشتی با داشتن سرمربی خوب که از والیبالیست‌های بنام کشور است و در تیم ملی بوده است، این روندی که در پیش گرفته انتظار می‌رود در لیگ بتواند به مرحله بعد راه یابد.

وی اضافه کرد: دلیران دشتی با داشتن این مربی تحول خوبی پیدا کرده و مطمئناً این تیم در بازی‌های آینده نتایج بهتری را کسب خواهد کرد و من نیز به نوبه خود به تمام حامیان و دست‌اندرکاران این تیم و مردم خود دشتی و استان بوشهر تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/66001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول