اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته هشتم لیگ دسته یک والیبال

کاله جوان میزبان والیبالیست‌های دزفول است

در هفته هشتم لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور که شامگاه امروز کار خود را از سر می‌گیرد والیبالیست‌های کاله جوان مازندران در دیدار حساس خانگی میزبان شهرداری دزفول هستند.

کاله جوان میزبان والیبالیست‌های دزفول است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، هفته هشتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک کشور از شامگاه امروز چهارشنبه با انجام هشت دیدار در دو گروه دنبال می‌شود.

شهرهای تهران،اصفهان،کرمان، پیشوا،کرمانشاه،همدان،قم و آمل این هفته میزبان رقبای خود هستند.

والیبالیست‌های کاله جوان مازندران این هفته در خانه میزبان شهرداری دزفول بوده و در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) از میهمان خود پذیرایی می‌کنند.

کاله جوان مازندران که هفته گذشته را با نتیجه سه بر یک مقابل شهرداری ملکان به پیروزی رسید و سه امتیاز شیرین خارج خانه را کسب کرد این هفته نیز درصدد است تا کسب امتیازات لازم دیدار خانگی را نیز تجربه کند.

شاگردان جوان،جویای نام و کم‌تجربه حسین کاظمی در امل نیز با پشت سر گذاشتن تمرینات لازم در آمادگی ایده‌الی قرار دارند.

دزفولی‌ها نیز این هفته با انگیزه راهی آمل شدند زیرا دیدار قبلی خود را با نتیجه سه بر صفر مقابل شهرداری زاهدان در خانه به پیروزی دست یافتند.

قربان توسن به عنوان ناظر فدراسیون در این دیدار حاضر بوده و مسعود ذوقی به عنوان داور نخست و مجتبی بیداریان به عنوان داور دوم امر قضاوت را بر عهده دارند.

کاله جوان مازندران هم‌اکنون با کسب 9 امتیاز در رده چهارم جدول گروه دوم جای داشته و شهرداری دزفول با کسب 13 امتیاز یک پله بالاتر از آملی‌ها جای دارد.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول