اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس:

تیمی برای بررسی مشکلات ایثارگران وارد کرمانشاه شدند

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم تخصصی امروز برای بررسی مشکلات ایثارگران وارد استان کرمانشاه شدند و با نمایندگان ایثارگران منطقه به گفت‌و‌گو پرداختند.

تیمی برای بررسی مشکلات ایثارگران وارد کرمانشاه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فتح‌الله حسینی عصر امروز در جریان بازدید تیم تخصصی بررسی مشکلات ایثارگران استان کرمانشاه اظهار داشت: این تیم امروز وارد کرمانشاه شدند و از نقاط مختلفی بازدید کردند.

حسینی ادامه داد: این تیم متشکل از افراد متخصص است که با نگاه ویژه به مسائل و مشکلات ایثارگران این منطقه نگاه می‌کنند تا با دریافت نیازها و خواسته‌های ایثارگران به رفع مشکلات موجود کمک کنند.

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بازدید این تیم را موجب مشاهده مشکلات و وضعیت ایثارگران منطقه و اخذ تصمیمات لازم برای رفع موانع عنوان کرد.

وی از دیدار نمایندگان ایثارگران منطقه در صبح امروز با اعضای این تیم خبر داد و گفت: در این دیدار تمام مشکلات و مباحث لازم مطرح شد.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: تمام دردها و رنج‌های ایثارگران را از نزدیک حس کرده‌ام و تلاش می‌کنم حق و حقوق خود را دریافت کنند.

حسینی خاطرنشان کرد: ایثارگران در نظام مقدس جمهوری اسلامی جایگاه ویژه‌ای دارند و تمام مسئولان و دست‌اندرکاران سعی دارند به این عزیزان توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/2700/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول