اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس:

تلاش می‌کنم پروژه‌های ملی کرمانشاه در بودجه مهجور نماند

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرم که پروژه‌های ملی استان و مصوبات سفر رهبری به کرمانشاه در بودجه مهجور نماند.

تلاش می‌کنم پروژه‌های ملی کرمانشاه در بودجه مهجور نماند

فتح‌الله حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: از طرف کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در کمیسیون تلفیق حضور دارم.

حسینی ادامه داد: با وزارتخانه‌های دفاع، امور خارجه، سازمان‌های ثبت‌ احوال و پدافند غیرعامل، ستاد بحران و نیروهای مسلح جلساتی درباره بودجه برگزار شد.

وی با بیان اینکه وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مذکور درخواست‌ها و پیشنهادات خود در مورد بودجه را ارائه دادند، تاکید کرد: پیشنهادات و درخواست‌های ارائه شده را در کمیسیون تلفیق به ‌دقت بررسی می‌کنیم.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سعی داریم به نقاط تفاهم نزدیک شویم، تصریح کرد: اختلاف نظرات در برخی موارد بسیار زیاد و در برخی موارد بسیار کم است.

حسینی با تاکید بر اینکه دولت در برخی مسائل به نکات لازم در بودجه توجه نکرده، بیان داشت: تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرم که پروژه‌های ملی استان کرمانشاه در بودجه مهجور نماند و برای اختصاص بودجه به مصوبات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه نیز با تمام توان و جدیت پیگیری لازم را انجام می‌دهم. 

انتهای پیام/2700/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول