اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حسینی پس از بازدید از مناطق زلزله‌زده

اوضاع شهرستان‌های غربی استان کرمانشاه را مستمر پیگیری می‌کنیم

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: همه مسئولان و ستاد مدیریت بحران برای خدمت‌رسانی به مردم آمادگی کامل دارند و ما نیز لحظه به لحظه اوضاع را پیگیری می‌کنیم.

اوضاع شهرستان‌های غربی استان کرمانشاه را مستمر پیگیری می‌کنیم

فتح‌الله حسینی امروز در حاشیه بازدید از مناطق غربی استان کرمانشاه که طی چند روز گذشته قریب به 200 بار بر اثر وقوع زلزله لرزیده‌اند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قصرشیرین اظهار داشت: امروز به ‌صورت هوایی اقدام به بررسی وضعیت و شرایط مناطق زلزله‌زده کردیم.

حسینی ادامه داد: در اردوگاه‌های اسکان مردم حضور یافتیم و شرایط مردم و منطقه را به‌همراه مسئولان از نزدیک بررسی کردیم که مقرر شد در صورت لزوم مواد غذایی در بین مردم توزیع شود.

به گفته نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی، هلال‌احمر به‌خوبی کار خود را انجام داده و سایر دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران به‌طور شبانه‌روزی به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم نباید به شایعات توجه کنند و نگران نباشند، عنوان کرد: همه مسئولان و ستاد مدیریت بحران آمادگی کامل دارند و ما نیز لحظه به لحظه اوضاع را پیگیری می‌کنیم.

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان اذعان داشت: هر اقدامی برای آرامش مردم لازم باشد انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/2700/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول