اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر چالوس خبر داد

برگزاری همایش ازدواج آسان و اصول همسرداری در چالوس

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر چالوس گفت: همایش سه روزه‌ای تحت عنوان ازدواج آسان و اصول همسرداری در آینده‌ نزدیک در چالوس برگزار می‌شود.

برگزاری همایش ازدواج آسان و اصول همسرداری در چالوس

حوری الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان چالوس اظهار داشت: عدم وجود مجتمع فرهنگی در چالوس که یکی از نیازهای اصلی و مهم برای امورات فرهنگی منطقه به‌شمار می‌رود وجود ندارد و این یکی از دغدغه‌های است.

وی افزود: این کمیسیون مانند دوره قبل مستقیما در امورات اعیاد و مراسمات مذهبی ورود پیدا نمی‌کند بلکه در کنار ستاد شورا که متشکل از امام جمعه، فرماندار، ارشاد، سپاه و تبلیغات اسلامی است و این امورات را برعهده دارند از نظر مالی و معنوی کمک می‌کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر چالوس با اشاره به گردشگری بودن چالوس و برخورد خرده فرهنگ‌ها با فرهنگ بومی منطقه بیان داشت: از آنجایی که چالوس یکی از شهرهای گردشگرپذیر است و همواره با خرده فرهنگ‌های مختلف و گوناگونی مواجه است به همین جهت فرهنگ اصیل و بومی منطقه را تحت‌الشعاع خود قرار می‌دهد و به آن آسیب وارد می‌کند که این آسیب به شکل‌های مختلف خود را نشان می‌دهد.

الهی به آمار نگران‌کننده طلاق پرداخت و گفت: همایش سه روزه‌ای تحت عنوان ازدواج آسان و اصول همسرداری در آینده نزدیک در چالوس برگزار می‌شود که این همایش کمک بزرگی در فرهنگ‌سازی و تحکیم روابط خانواده و همسران جوان می‌کند و آثار بسیار مثبتی در جامعه می‌گذارد.

این مسئول یادآور شد: ایجاد فضای تفریحی و فرهنگی ویژه بانوان نیز از برنامه‌های این کمیسیون است که در مرحله مطالعاتی قرار دارد تا با بررسی تمام جوانب بتوانیم یک حرکت مطلوب و شایسته در این قسمت برای بانوان گرامی انجام دهیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر چالوس اذعان داشت: تشکیل اتاق فکر با بکارگیری نیروهای خلاق و خوش‌فکر نقش مهمی در تصمیم‌گیری‌ها ایفا می‌کنند و با جمع‌آوری ایده‌ها و اندیشه‌های مختلف گام‌های بسیار خوبی در راستای رضایت‌مندی شهروندان برداشته می‌شود.

انتهای پیام/2296/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول