اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری آمل خبر داد:

وجود 105 پروژه نیمه تمام در آمل

سرپرست فرمانداری ویژه آمل گفت: 105 پروژه نیمه‌تمام در آمل وجود داشته که برای تکمیل و بهره‌برداری آن به بیش از 75 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وجود 105 پروژه نیمه تمام در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، شعبانعلی واحدی عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان در بین مدیران دستگاه‌های اجرایی بیان داشت: آمل شهر عالم، فقاهت، سیاست و اندیشه است و کار در این شهر باید مایه افتخار و مباهات مسئولان باشد.

وی با اعلام اینکه در کل استان مازندران 2 هزار و 15 پروژه نیمه تمام وجود دارد، ادامه داد: در این شهرستان نیز 105 پروژه نیمه تمام وجود داشته که برای تکمیل و بهره‌برداری آن به بیش از 75 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

واحدی با اشاره به بهره‌برداری هفت روستای این شهرستان از نعمت گاز یادآور شد: با توجه به کاهش دمای هوا و ایجاد برودت همه مردم روستاها و بالادست این شهرستان که نیاز به سوخت دارند تا 28 آذرماه سال جاری درخواست خود را اعلام کنند تا با ثبت در سامانه و اختصاص حواله مشکل سوخت‌شان برطرف شده و بتوانند برای زمستان امسال ذخیره‌سازی داشته باشند.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل در مورد بحث تکریم ارباب و رجوع توسط مدیران دستگاه‌های دولتی و نهادهای اجرایی اذعان داشت: مسئولان فراموش نکنند که برای خدمت به مردم آمده‌اند همچنین از برگزاری جلسات غیرضروری در وقت اداری توسط مسئولان خودداری شده و نشست‌ها در راستای خدمت‌رسانی به مردم باشد.

انتهای پیام/86012/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول