اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد:

نقش تبلیغی عالمان دینی در همه عرصه‌ها کارگشاست

رئیس سازمان صنعت و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از نقش تبلیغی ارزنده مرحوم حجت‌الاسلام سیدکریم موسوی در واحدهای صنعتی استان یاد کرد و گفت: نقش تبلیغی عالمان دینی در همه عرصه‌ها کارگشاست.

نقش تبلیغی عالمان دینی در همه عرصه‌ها کارگشاست

داریوش دیودیده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه رحلت یک عالم دینی موجب ضرر و خسران در جامعه می‌شود به درگذشت مرحوم حجت‌الاسلام سیدکریم موسوی اشاره کرد و گفت: این خطیب توانمند از سلسله روحانیت بنامی بود که خدمات ارزنده‌ای به جامعه ارائه کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: نقش تبلیغی عالمان دینی در همه عرصه‌ها از جمله در صنایع می‌تواند در تسهیل روند امور کارساز و کارگشا باشد.

این مسئول تصریح کرد: روحانیت می‌تواند با نقش تبلیغی و ارشادی خود برخی گره‌ها را که از دست دیگران کاری ساخته نیست، باز کند.

دیودیده با تسلیت رحلت حجت‌الاسلام سید کریم موسوی تصریح کرد: این فقید سعید و خطیب توانمند در مدت حضور خود در کنار صنعتگران استان نقش خوبی در راه کمک به گردش چرخ تولید ایفا کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که هیچ‌گاه بی‌نیاز از ارشادات و نصایح علما در کارهای خود نیستیم از همه بزرگان دینی استان خواست تا نقطه نظرات خود را در خصوص چگونگی کمک به بهبود وضعیت در این عرصه ارائه دهند.

وی تأکید کرد: ما نیز با جان و دل پذیرای این نقطه نظرات و به کار بستن آنها در برنامه‌های خود برای کمک به کار و تولید در استان هستیم.

انتهای پیام/2571/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول