اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه:

صنعت و معدن فیروزکوه نیازمند حمایت‌‏های فراشهرستانی است

فرماندار فیروزکوه گفت: صنعت و معدن شهرستان فیروزکوه نیازمند حمایت‏‌های فراشهرستانی است تا رونق بیشتری گیرد.

صنعت و معدن فیروزکوه نیازمند حمایت‌‏های فراشهرستانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ابوالقاسم مهری ظهر امروز در جلسه کارگروه صنعت و معدن که در سالن جلسات فرمانداری فیروزکوه برگزار شد، اظهار داشت: رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی سبب رونق و گسترش واحدهای اقتصادی در شهرستان می‌شود.

مهری ادامه داد: مدیریت شهرستان فیروزکوه قادر به حل بخشی از مشکلات و خواسته‎های صنعت‎گران است و در این خصوص، نیازمند حمایت و مساعدت مسئولان و دستگاه‎های فرادستی هستیم.

فرماندار شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه حمایت از واحدهای تولیدی و صنایع سبب رونق و گسترش واحدهای اقتصادی و اشتغال‎زایی در منطقه می‌شود، ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی مرتبط باید با تلاشی مضاعف برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی و رفع مشکلات آنها گام‌های اساسی بردارند تا شاهد رشد و توسعه صنعت و ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان فیروزکوه باشیم.

وی تأکید کرد: همه دستگاه‎ها باید از ظرفیت‎های قانونی و اختیارات اجرایی برای رفع مشکلات و موانع صنعت و برای اتخاذ سیاست‎های حمایتی در این بخش بهره‎گیری کنند.

فرماندار فیروزکوه با تأکید بر حفظ کاربری زراعی زمین‎های کشاورزی تصریح کرد: ما ضمن حمایت از صاحبان صنعت و تلاش برای توسعه صنایع شهرستان فیروزکوه، با هرگونه تغییر کاربری غیرقانونی اراضی کشاورزی به طور جدی برخورد می‎کنیم.

مهری خاطرنشان کرد: با روی کارآمدن دولت تدبیر و امید و برنامه‎های توسعه‌‏محور دولت یازدهم، صنعت‎گران امیدی دوباره یافته‏‌اند تا با رفع مشکلات و چالش‎های این بخش در رشد و توسعه کشور سهیم باشند.

فرماندار فیروزکوه اظهار داشت: نتیجه تأمین گاز کارخانه ماسه فیروزکوه پس از بازدید نماینده امور گاز شرق استان تهران در جلسه هفته آینده صنعت و معدن ارائه خواهد شد.

وی اشاره کرد: صدور پروانه چاه آب با توجه به وصل شدن برق آن باید از طریق اداره آب شرق استان تهران پیگیری شود.

مهری افزود: مخابرات طراحی فیبر نوری را انجام داده و از طرح بازدید شد؛ اما این طرح هنوز به تصویب نرسیده، چون نیاز به بررسی و دقت بیشتری دارد. 

فرماندار و معاونان فرمانداری، بخشدار مرکزی، رئیس اداره صنعت و معدن، رئیس اداره مخابرات، اداره گاز، آب، برق و مدیرعامل کارخانه تأمین ماسه منطقه از حاضران در این جلسه بودند.

انتهای پیام/2568/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول