اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه آزاد گرگان خبر داد

پذیرش 328 مقاله در دومین همایش ملی دستاوردهای علمی در توسعه ورزش

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان از پذیرش 328 مقاله در دومین همایش ملی دستاوردهای جدید علمی در توسعه ورزش و تربیت‌بدنی خبر داد.

پذیرش 328 مقاله در دومین همایش ملی دستاوردهای علمی در توسعه ورزش

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مازیار احمدی‎گلسفیدی عصر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: تعداد 500 مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه این همایش رسید که با نظر هیئت داوران 328 مقاله برای ارائه در دومین همایش ملی دستاوردهای جدید علمی در توسعه ورزش پذیرفته شده است.

وی با بیان اینکه مقالات پذیرفته شده در دو بخش سخنرانی و پوستر ارائه می‎شود، تصریح کرد: میزان استقبال شرکت‎کنندگان در این همایش ملی از سطح خوبی برخوردار بوده است.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در خصوص اهداف این همایش ملی بیان داشت: آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی فرهیختگان، اساتید و دانشجویان در حوزه ورزش و تربیت بدنی از ابعاد مهم این همایش خواهد بود.

احمدی‎گلسفیدی با اشاره به محورهای همایش خاطرنشان کرد: دومین همایش ملی دستاوردهای جدید علمی در توسعه ورزش و تربیت‌بدنی در چهار محور مدیریت ورزشی، پزشکی ورزشی، روانشناسی ورزشی، فناوری و مهندسی ورزشی برگزار می‎شود.

وی یکی دیگر از اهداف همایش ملی را در تبادل راهکارهای توسعه ورزش و تربیت بدنی به عنوان محور سلامت انسان برشمرد و ابراز داشت: این بخش از همایش بستر خوبی را برای مشارکت گفتمانی دانشگاهیان و اساتید رشته تربیت بدنی فراهم می‎کند.

به گفته معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان؛ سیداحمد مظفری و علی‎محمد امیرتاش به عنوان سخنرانان این همایش ملی هستند.

دومین همایش ملی دستاوردهای جدید علمی در توسعه ورزش و تربیت‌بدنی فردا سه‎شنبه پنج آذر به مدت یک روز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان آغاز به کار خواهد.

انتهای پیام/83001/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول