اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آران و بیدگل:

آمریکایی‌ها به دنبال نابودی ایران هستند

امام جمعه آران و بیدگل گفت: اقدامات اخیر آمریکایی‌ها و عدم تبعیت آنان از توافقنامه ژنو، نشان داد که آنها به دنبال نابودی ایران هستند و خود و دنیا را به بازی و مسخره گرفته‌اند.

آمریکایی‌ها به دنبال نابودی ایران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام سیدمحمد موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در شهرستان آران و بیدگل با اشاره به اضافه شدن 19 شرکت دیگر به لیست تحریم‌های ایران بیان داشت: تحریم‌های جدیدی که علیه ایران صورت گرفته است مخالف روح توافقنامه ژنو است چراکه طبق این توافقنامه نباید تا شش ماه آینده تحریمی علیه کشور ما صورت می‌گرفت.

وی توجیه آمریکایی‌ها از تحریم‌های جدید علیه ایران مبنی بر اینکه اینها از مصادیق تحریم‌های قبلی است را بسیار بچگانه خواند و ابراز داشت: اقدامات اخیر آمریکایی‌ها و عدم تبعیت آنان از توافقنامه ژنو، نشان داد که آنها به دنبال نابودی ایران هستند و خود و دنیا را به بازی و مسخره گرفته‌اند.

امام جمعه آران و بیدگل ادامه داد: سلطه‌طلبی آمریکایی‌ها به حدی است که می‌خواهند از طریق متهم کردن ایران به نقض حقوق بشر و حمایت از تروریست‌ها، ملت ما را با وضع تحریم‌های جدید تحت فشار قرار دهند.

موسوی تصریح کرد: غربی‌ها بدانند که جمهوری اسلامی ایران در شرایط تحریم به پیشرفت‌های علمی و دفاعی بسیاری از جمله ساخت 19هزار سانتری فیوژ، ارسال موجود زنده به فضا، ساخت موشک دوربرد و نیروگاه آب سنگین اراک رسیده است و این نشان‌دهنده این است که تحریم‌ها برای ملت غیور ایران فلج‌کننده نبوده است.

وی یادآور شد: ملت مقتدر ایران با وجود بسیجیان مستحکم و جوانان باایمان و اتحاد و همبستگی، چنان مشت محکمی به دهان آمریکا و همدستانش می‌زند که تا ابد فراموش نکنند.

خطیب نماز جمعه آران و بیدگل در بخشی دیگر از خطبه‌ها با تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی اظهار داشت: برگزاری مراسم اربعین سیدالشهداء(ع) از دستورات اولیای دین است و همچنان که در روایات آمده زیارت اربعین از نمادها و شعائر شیعه محسوب می‌شود.

وی، راهپیمایی عظیم شیعیان در روز عاشورا را نوعی تجدید بیعت با سالار شهیدان دانست و افزود: همایش عظیم شیعیان که توسط خیل عظیمی از مردم در روز اربعین برگزار می‌شود، سبب استمرار عاشورا و از جمله قدرت‌های نرم شیعیان است که باید از آن حفظ و صیانت شود.

موسوی همچنین با اشاره به انفجارهای اخیر در عراق خاطرنشان کرد: این اقدامات از سوی تروریست‌ها با حمایت آمریکا و عربستان و با هدف ناکارآمد جلوه دادن دولت شیعی عراق صورت می‌گیرد.

وی حمایت کشورهای عربی از آمریکا و تروریست‌ها را مورد انتقاد قرار داد و گفت: دشمنان اسلام با هدف ایجاد شکاف بین مسلمانان، جریان‌های تکفیری را به راه انداخته و با حمایت برخی کشورهای عربی، در عراق و سوریه دست به کشتار مسلمانان بی‌گناه و مظلوم می‌زنند.

انتهای پیام/2406/ق40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول