اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گرگان:

فرمایش رهبری درباره آمریکا در حال اثبات است

امام جمعه گرگان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر غیرقابل اعتماد بودن آمریکا گفت: این فرمایش رهبر معظم انقلاب در حال اثبات است.

فرمایش رهبری درباره آمریکا در حال اثبات است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان آیت‌الله سید‌کاظم نورمفیدی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر از نادیده گرفتن توافق ژنو توسط آمریکایی‌ها انتقاد کرد.

وی ادامه داد: هنوز مرکب توافقنامه ژنو خشک نشد وزارت خزانه‌داری آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه جمهوری اسلامی ایران وضع کرد.

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: انسان باشخصیت هیچگاه زیر قول خود نمی‌زند به عبارتی آمریکا با نادیده گرفتن توافقنامه ژنو شخصیت خود را زیر سوال برد.

نورمفیدی اظهار داشت: آنچه که در روایات اسلامی و در بیانات مقام معظم رهبری آمده، ایران هیچگاه به دنبال سلاح هسته‌ای نبوده و نخواهد بود.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه نادیده گرفتن توافقنامه ژنو نقطه سیاه در کارنامه آمریکاست خاطرنشان کرد: مردم دنیا عملکرد ایران و آمریکا را پس از توافقنامه ژنو مورد ارزیابی قرار داده و پی به حقانیت ایران خواهند برد و متوجه خواهند شد که کدام یک از طرفین صداقت دارند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیاده‌روی میلیونی شیعیان عراق و سایر کشورها به سمت کربلا گفت: این راهپیمایی‌ها از افتخارات شیعه و مسئله بسیار مهمی است.

نورمفیدی افزود: حدود 20 میلیون شیعه در عراق و سراسر عالم در روز اربعین با پای پیاده خود را به کربلا می‌رسانند تا اوج ارادت خود را به امام حسین (ع) نشان دهند.

به گفته وی این کار به دنیا اعلام می‌کند که اگر مردم هند و چین یک بار راهپیمایی میلیونی به راه انداختند و به اهداف خود رسیدند ما شیعیان هر سال چنین راهپیمایی‌هایی را برگزار می‌کنیم تا به اهداف مقدس امام حسین (ع) دست یابیم.

انتهای پیام/83003/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول