اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی

نمایشگاه عکس سوگواره محرم در رودان برپا می‌شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رودان از برپایی نخستین سوگواره محرم با محوریت نیات واقفین خیراندیش و برپایی نمایشگاه آثار این سوگواره در مسجد میرکمال‌الدین شهر رودان خبر داد.

نمایشگاه عکس سوگواره محرم در رودان برپا می‌شود

حجت‌الاسلام بهرام رنجبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودان با اعلام این خبر اظهار کرد: این نمایشگاه با مشارکت اوقاف و امور خیریه، مرکز جهاد دانشگاهی رودان و هیئت سیدالشهداء، پایگاه مقاومت بسیج شهیدان فاضلی و کانون سربازان اسلام مسجد میرکمال‌الدین رودان دایر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه تعداد 60 اثر با موضوعیت عزاداری‌های مردم در ماه محرم و محوریت نیات واقفین خیراندیش با هدف ترویج و ترجمان فرهنگ عاشورایی و وقف ارائه می‌شود، اضافه کرد: تمامی عکس‌ها در این نمایشگاه به صورت رنگی به نمایش در خواهد آمد.

این مسئول با بیان اینکه این نمایشگاه از 30 آذر تا سوم دی آماده بازدید علاقمندان می‌شود، گفت: این رویداد فرهنگی مذهبی در محل مسجد میرکمال‌الدین در روزهای اعلام شده، از ساعت 17 الی 20 دایر خواهد بود.

وی بیان کرد: کار داوری و اجرایی این سوگواره بر عهده رضا محرم زاده، مهدی محرم‌زاده، محمد حیدرنسب و مجتبی کمالی بوده است.

رنجبر در پایان نیز بیان کرد: که این نمایشگاه توسط مادر شهیدان فاضلی در شنبه 30 آذر بعد از نماز مغرب در مسجد میرکمال‌الدین افتتاح می‌شود که این افتتاح همراه با سخنرانی و مداحی می‌باشد.

انتهای پیام/88001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول