اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای دومین بار

یادواره شهدای هنرمند مشگین‌شهر برگزار شد

در آستانه اربعین حسینی و با حضور خانواده‌های شهدا دومین یادواره شش شهید هنرمند مشگین‌شهر در تالار اندیشه این شهرستان برگزار شد.

یادواره شهدای هنرمند مشگین‌شهر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که عصر امروز جمعی از مسئولان و خانواده‌های شهدا و آحاد مردم حضور داشتند، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل اظهار داشت: میدان هشت سال دفاع مقدس میدان امتحان و ابتلا بود که در این میدان کسانی خوب امتحان دادند که درس آموخته مکتب امام حسین (ع) بودند.

عظیم دشتی تصریح کرد: شهدا برای نهضت عظیم حضرت ولیعصر (عج) کادرسازی کرده و با گسترش فرهنگ شهادت‌طلبی مقدمه ظهور آن حضرت را فراهم کردند.

وی شهدا را صاحبان همت، غیرت و وارستگی از تمام تعلقات دنیوی معرفی کرد و افزود: حضور معنوی شهدا در جامعه ما نشاط، شادابی و سر زندگی را به همراه دارد.

دشتی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و گذشت را در فتح قله‌های پیشرفت و ترقی مهم و ارزشمند ارزیابی کرد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: برگزاری یادواره‌ها و همایش‌ها با موضوع شهید و شهادت از برنامه‌های خوب و حرکت ماندگار و ارزشی در مسیر ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد با نفس است.

وی اضافه کرد: شهدای هنرمند سرسلسله شهدای آگاه، بصیر و هوشیار بوده و در سنگر دفاع از ارزش‌های ناب اسلامی از جان و دل مایه گذاشته و به سمت یک عزت‌آفرینی واقعی حرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان بیان کرد: هنرمندان ما در سنگر شهادت همچون سنگرهای دیگر دفاع از انقلاب خوش درخشیدند و به دشمنان ثابت کردند که این انقلاب نهضتی تعالی یافته و رو به صعود در رسیدن به نقطه تعالی و ارزشی است.

دشتی در ادامه یادآور شد: همه مسئولان ما باید رهرو شهدا و حرمت نگه‌دار خون آنها باشند و در مسیر خدمت‌رسانی خود اندیشه متعالی آنها را سرلوحه کار و عزم خود قرار دهند.

وی گفت: ملت ایران امروز بیش از هر زمان دیگر به تقویت روحیه دینداری و ارزش‌آفرینی نیاز دارند که شهدای ارزشمند ما می‌توانند سرمایه‌های معنوی و تعالی‌بخش روحیه آنها باشند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس بزرگترین انتظار شهدا را تبعیت از مسیر ولایت و دور نشدن از این راه نورانی خواند و افزود: آنهایی که می‌خواهند به این راه پرصلابت صدمه و خدشه‌ای وارد کنند در حقیقت فریب‌خوردگان دشمنان هستند و به یقین در سنگر آنها گام برداشته تا هوس و آرزوی آنها را برآورده کنند.

دشتی تصریح کرد: اگر حقانیت و اصالت حرکت شهدا و افتخار آفرینان این جامعه را مورد ارزیابی و رصد قرار دهیم به یقین قادر هستیم راه درست و سعادت‌آفرین را شناخته و در این مسیر گام‌های اساسی و جدی را برداریم.

انتهای پیام/62001/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول