اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

شب شعر «چله خون» در نوشهر برگزار شد

همایش شب شعر «چله خون» در آستانه اربعین حسینی در نوشهر برگزار شد.

شب شعر «چله خون» در نوشهر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، امشب با حضور شعرای مذهبی‌سرا و مسئولان شهرستان نوشهر در محل سالن اجتماعات اداره کل منابع طبیعی غرب مازندران ـ نوشهر مراسم شب شعر «چله خون» در نوشهر برگزار شد.

در این مراسم چند تن از شعرا اشعار خود را خواندند و یک گروه نمایش به اجرای نمایش مذهبی مرتبط با اشعار پرداختند.

فرماندار نوشهر همچنین در این همایش در سخنانی با اشاره به اینکه برگزاری این همایش‌ها حرکت بسیار خوبی است،گفت: امیدواریم هرگز بین ما و اهل بیت فاصله نیفتد و همواره در راه خدا و خاندان عصمت و طهارت حرکت کنیم.

محمدعلی قمی اویلی خاطرنشان کرد: از خداوند می‌خواهیم تا ما را در معرفت و شناخت بیشتر فرهنگ عاشورایی یاری کند و موفق بدارد.

حجت‌الاسلام رضا خطیبی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی نوشهر نیز بیان داشت: برگزاری این‌گونه همایش‌ها زمینه‌ای است تا بیشتر به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) معرفت پیدا کنیم.

رئیس شورای شهر نوشهر نیز اضافه کرد: عاشورای حسینی یک فرهنگ است و جامعه ما یک جامعه مذهبی است و جوانان ما نیز مذهبی هستند که خونشان با اهل بیت (ع) عجین شده است.

مهدی توکلی افزود: اعتقادات در کشور ما در طول هشت سال دفاع مقدس باعث پیروزی ما شد و انقلاب ما برگرفته از همین اعتقادات بود و بنابراین وظیفه داریم این اعتقادات را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه از متولیان مذهبی و وعاظ انتظار داریم مسائل دیروز و امروز را با هم انطباق دهند، ابراز داشت: یک جامعه مذهبی یک جامعه مستحکم است که وحدت بالایی دارد و شاید بخشی از ناراحتی غرب برگرفته از همین جامعه معتقد است.

به گزارش فارس، در پایان این همایش از پیرغلامان نوشهر و مداحان اهل بیت و شعرا با اهدای لوح تقدیر شد.

 انتهای پیام/86019/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول