اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل 3 باخت متوالی در نیم فصل دوم

صبای قم ضعیف‌ترین تیم نیم‌فصل دوم لقب گرفت

تیم فوتبال صبای قم تاکنون ضعیف‌ترین عملکرد را در دیدارهای دور برگشت سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بر جای گذاشته است.

صبای قم ضعیف‌ترین تیم نیم‌فصل دوم لقب گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، طبق آمارها از زمان حضور تیم فوتبال صبای قم در لیگ برتر در سال 1383 کمتر سابقه داشته است که این تیم در دوره‌ای از بازی‌های لیگ‌ برتر از هشت بازی متوالی بدون کسب پیروزی میدان را ترک کند.

البته یک بار این اتفاق در دهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برای نماینده فوتبال قم در لیگ برتر رخ داد و صبا تا قبل از مصاف حساس هفته نوزدهم خود، هشت بازی متوالی را در خانه حریفان بدون برد به پایان رساند.

صبای قم در آن سال در هشت بازی متوالی بین هفته‌های دهم تا نوزدهم لیگ برتر در خارج از خانه به ترتیب با تیم‌های سایپا البرز، شاهین بوشهر، فولاد خوزستان، ذوب آهن اصفهان، پاس همدان، نفت تهران، مس کرمان و صنعت نفت آبادان بازی کرد اما در هیچکدام از این بازی‌ها با کسب سه امتیاز موفق به ترک زمین مسابقه نشد.

اما حالا چیزی شبیه به آن وضعیت برای صبا پیش آمده و این آمار دیگر صرفا مربوط به دیدارهای خارج از خانه صبا نیست، بلکه صبا هم در خانه خود و هم در میهمانی حریفان در هشت هفته گذشته حرفی برای گفتن نداشته و گل خوردن در لحظات پایانی نیز هنر این تیم شده است.

نماینده فوتبال استان قم که لیگ سیزدهم را همانند دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با بهره‌گیری از حضور دومین مربی در راس کادر فنی خود تجربه می‌کند، از هشت بازی قبل خود، سه تساوی و پنج باخت در کارنامه دارد.

ششمین تیم‌ جدول رده‌بندی دوره‌های هشتم و نهم، تیم دهم لیگ‌های دهم و دوازدهم و تیم چهارم لیگ یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس، دوره سیزدهم را با مربیگری محمد مایلی‌کهن آغاز کرد، اما هنوز 15 هفته از لیگ را پشت سر نگذاشته بود که عبدالصمد مرفاوی را برای دومین سال متوالی در راس کادر فنی خود دید.

صبای قم در حالی فردا برابر تیم مدعی استقلال تهران به رهبری امیر قلعه‌نویی به میدان می‌رود که در دهمین بازی خانگی باید با هوش و حواس بسیار بالایی بازی کند تا دست خالی به کار خود پایان ندهد زیرا صبا در جدول فاصله اندکی با سقوط دارد.

صبای قم در دهمین بازی داخل خانه قبل خود تنها سه پیروزی، سه باخت و چهار تساوی و 13 امتیاز از 27 امتیاز ممکن را به دست آورده است و این در حالی است که در 18 بازی قبل 10 باخت در کارنامه صبا به ثبت رسیده که در نوع خود کم‌نظیر است.

صبای قم در نیم‌فصل اول با محمد مایلی کهن 4 بار پیروز شد، 4 بازی را مساوی کرد و در هفت مسابقه نیز به حریفان باخت اما از شروع دور برگشت لیگ سیزدهم با سرمربی جدید خود یعنی عبدالصمد مرفاوی در سه بازی متوالی باخته تا ضعیف‌ترین عملکرد را در بین 16 تیم حاضر در لیگ سیزدهم در دور برگشت داشته باشد.

انتهای پیام/78002/ع30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول