اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ دسته اول جوانان کشور انجام می‌شود

جدال انتقامی صبا با پاس/ قمی‌ها در اندیشه توقف صدرنشین

تیم فوتبال جوانان صبای قم فردا در دیداری حساس از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور به مصاف پاس همدان می‌رود.

جدال انتقامی صبا با پاس/ قمی‌ها در اندیشه توقف صدرنشین

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور در حالی فردا پیگیری می‌شود که تیم جوانان صبای قم در آخرین بازی خود در این فصل با پتروشیمی ماهشهر مساوی کرد و نیم فصل را با رتبه سومی به پایان رساند. در واقع تیم فوتبال جوانان صبای قم در دیداری حساس از هفته پایانی دور رفت بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور برابر تیم پتروشیمی ماهشهر متوقف شد و اکنون تلاش می‌کند در یک بازی خارج از خانه دیگر از پاس همدان امتیاز بگیرد.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ آزادگان، رقابت‌های مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور از فردا جمعه بیست و نهم آذرماه وارد هفته اول دور برگشت خود خواهد شد و فوتبالیست‌های جوان صبای قم بعد از اینکه در مصاف حساس و نفسگیر برابر پتروشیمی ماهشهر مساوی کردند تا همچنان یکی از شانس‌های صعود به مرحله نهایی باشند، در دیداری حساس‌تر با پاس همدان رقابت می‌کنند.

فوتبالیست‌های جوان صبای قم در ادامه بازی‌های خود در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور بعد از اینکه در هشت مسابقه قبلی خود عملکرد خوبی داشته و چهار بار پیروز شده، دو بار باخته و دو بار نیز مساوی کرده‌اند، در هفته آغازین نیم فصل دوم از ساعت 14 و 30 دقیقه بیست و نهمین روز آذر ماه میهمانی پاس همدان خواهند بود.

این بازی برای صبای قم انگیزه انتقامی نیز دارد زیرا شاگردان مهدی گایینی در نخستین هفته فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور در ورزشگاه تختی قم که دیداری خانگی برای آنها محسوب می‌شد، ناباورانه سه بر یک به تیم پاس باختند و در این بازی قصد دارند که آن نتیجه را تلافی کنند.

صبای قم در گروهی قرار گرفته که در آن 9 تیم حضور دارند و بازی‌های خود را در تلاش برای راهیابی به مرحله دوم مسابقات فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور به شکل رفت و برگشت انجام می‌دهند تا صعودکننده‌ها مشخص شوند.

تیم جوانان صبای قم که امسال برای نخستین بار در لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور حضور دارد، در نیم فصل نخست بازی‌های خوبی برابر حریفان برگزار کرده و امیدوار است که در پایان مرحله گروهی یکی از تیم‌های صعودکننده‌ باشد.

این تیم توانسته به غیر از دیدار هفته اول مقابل پاس همدان که به باخت سه بر یک صبا انجامید، در سایر بازی‌های خانگی سه پیروزی مقابل تیم‌های آب منطقه‌ای کرمانشاه، ولایت اهواز و پارس خودرو ورامین کسب کند و در خارج از خانه نیز با غلبه بر تیم منتظران بندر امام و تساوی با تیم پتروشیمی ماهشهر و همچنین دو باخت به تیم‌های خورشید قروه کردستان و نفت امیدیه در مجموع شرایطی برای خود ایجاد کرده که هم‌اکنون تیم سوم جدول رده‌بندی بازی‌های این گروه باشد.

آخرین بازی دور رفت برای تیم فوتبال جوانان صبای قم مصاف این تیم با پتروشیمی ماهشهر در لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور بود که طی آن شاگردان مهدی گائینی در خانه حریف برابر میزبان خود با تساوی بدون گل میدان را ترک کردند تا نخستین تساوی این فصل را کسب کنند.

این تیم از هشت بازی در نیم فصل نخست بازی‌های مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور مقابل حریفان خود در دو بازی شکست خورده و چهار پیروزی و یک تساوی کسب کرده است و هم‌اکنون بعد از پاس همدان و نفت امیدیه اهواز در مکان سوم جدول رده‌بندی گروه دوم جای دارد.

انتهای پیام/78002/غ40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول