اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حساس‌ترین دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر

مظفری‌زاده قاضی دیدار صبا و استقلال شد

داور 39 ساله یزدی از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال به عنوان قاضی دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال تهران معرفی شد.

مظفری‌زاده قاضی دیدار صبا و استقلال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای هفته چهارم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از عصر امروز آغاز می‌شود و طی آن چهار بازی در شهرهای مختلف برگزار می‌شود ولی عصر جمعه حساس‌ترین دیدار هفته را صبای قم و استقلال تهران در قم برگزار می‌کنند.

در حالی که تیم فوتبال استقلال تهران تنها یک امتیاز با تیم‌های پرسپولیس تهران، تراکتورسازی تبریز و نفت تهران در صدر جدول رده‌بندی فاصله دارد، این هفته به قم می‌آید تا صبای قم در مهمترین بازی هفته از این تیم پذیرایی ‌کند، تیمی که در پنج فصل گذشته لیگ برتر در خانه به میهمان این هفته خود نباخته و به فکر حفظ طلسم شکست ناپذیری در قم است.

شاگردان عبدالصمد مرفاوی در تیم فوتبال صبای قم در این دیدار خانگی در تلاش هستند که بتوانند نتایج دور از انتظار فصل جاری لیگ برتر را که برای آنها از 18 مسابقه 10 باخت به دنبال داشته جبران کنند و بدین ترتیب بار دیگر به اوضاع خود در جدول سر و سامان بدهند.

در یک طرف میدان رقابت حساس‌ترین دیدار هفته نوزدهم لیگ سیزدهم صبای قم حضور دارد، تیمی که هدایت آن را یک مربی باسابقه همچون عبدالصمد مرفاوی به عنوان دومین مربی این فصل صبا بعد از اخراج مایلی کهن بر عهده دارد و این مربی تاکنون از 18 بازی با تیمش 16 امتیاز کسب کرده است و برخلاف استقلال تهران که در رده چهارم جای دارد، با صبا تیم سیزدهم جدول رده‌بندی به شمار می‌رود.

حالا استقلال تهران و صبای قم در هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به یکدیگر رسیده‌اند و دو تیم از ساعت 15 عصر روز جمعه بیست و نهم آذر ماه در دیداری حساس در ورزشگاه یادگار امام قم برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال نیز در فاصله زمانی اندک تا آغاز دیدارهای هفته چهارم از نیم فصل دوم بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، اسامی داوران بازی‌ها را اعلام کرد که بر این اساس قضاوت دیدار صبای قم و استقلال تهران را به یکی از داوران باتجربه لیگ برتر این فصل فوتبال کشور سپرده است.

سعید مظفری‌زاده که از جمله داوران خونسرد و با تجربه لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است و از سال 1378 شروع به داوری فوتبال کرده است، این هفته در ورزشگاه بزرگ یادگار امام قم قاضی دیدار سرنوشت‌ساز صبای قم و استقلال تهران خواهد بود.

مظفری‌زاده که متولد بیست و سوم مهر ماه سال 1353 است و در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قضاوت‌های نسبتا خوبی داشته است، حساس‌ترین دیدار در هفته نوزدهم بازی‌های لیگ برتر را قضاوت می‌کند.

این داور 39 ساله را در امر قضاوت دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال تهران، محسن فریمانی به عنوان کمک داور اول، محمدرضا امینی به عنوان کمک داور دوم، سیدمهدی سیدعلی به عنوان داور ذخیره و حاتم بک‌پور به عنوان ناظر بازی همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/78002/ر40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول