اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابل:

ظرفیت‌های بیشتری برای معرفی شهدای مازندران وجود دارد

امام جمعه بابل گفت: شهدا سزاوار تکریم ویژه هستند، هنوز ظرفیت‌های بیشتری در مازندران وجود دارد که باید به آن توجه و در یادواره‌های بعدی لحاظ شود.

ظرفیت‌های بیشتری برای معرفی شهدای مازندران وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل،حجت‌الاسلام حسن روحانی در یادواره 400 شهدا روحانی مازندران در مدرسه فیضیه بابل اظهار داشت: دو ویژگی مهمی که این یادواره را نسبت به یادواره‌های دیگر ممتاز کرده قداست این یادواره است که حضور قشرهای مختلف به این قداست معنی بخشیده است.

وی بیان داشت: این یادواره  بیان خاطرات شهدا است، این محافل معرفتی است که در سراسر استان در حال شکل‌گیری و در بعضی شهرهای مازندران درحال برگزاری است.

روحانی گفت: این یادواره با هدف نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت در جامعه برگزار شد تا غبار فراموشی بر چهره جامعه ننشیند و یادگاران جبهه و جنگ به فراموشی سپرده نشوند.

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا یک تکلیف است، اذعان داشت: این شهدا سزاوار تکریم ویژه هستند، هنوز ظرفیت‌های بیشتری در مازندران وجود دارد که باید به آن توجه و در یادواره‌های بعدی لحاظ شود.

این مسئول تصریح کرد: شهدا روحانی نه تنها در عملیات‌ها و صحنه‌های جنگ حضور فعال داشتند بلکه در ایام دفاعی و موقعیت پدافندی در سنگر تبلیغ مشغول بودند و آرامش نداشتند.

وی با اشاره به اینکه این شهدا کار فرهنگی را به عهده داشتند، اظهارداشت: روحیه‌ای که در کالبد رزمندگان شاهد بودیم ناشی از کارنامه درخشان اقدامات فرهنگی شهدا روحانی بود.

این مسئول تصریح کرد: رزمندگان کسانی بودند که با قال الصادق و قال الباقری شارژ و برای رزم آماده می‌شدند.

روحانی تصریح کرد: شهدا روحانی نه تنها کار فرهنگی در کنار رزمندگان داشتند بلکه جلوتر از همه در میادین حضور داشتند.

وی افزود: شهدا روحانی این درس عظیم را از امام خود آموختند و پیشگام عرصه رزم بودند و از ابتدا رسالت خود به ویژه در دفاع مقدس نشان دادند که زمینه سربلندی و جایگاه رفیع را در بین مردم مهیا کردند.

انتهای پیام/86009/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول