اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ورامین صورت گرفت

ادای احترام وزیر کار به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی

وزیر کار و رفاه اجتماعی که به منظور بررسی وضعیت کار و اشتغال‌زایی به شهرستان ورامین سفر کرده بود پس از ورود به شهر قیام 15 خرداد مورد استقبال جمع کثیری از مسئولان ارشد شهرستان ورامین قرار گرفت.

ادای احترام وزیر کار به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی ربیعی پس از ورود به این شهرستان با حضور در گلزار شهدای سیدفتح‌الله ورامین با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام شامخ شهدای والامقام انقلاب اسلامی ایران ادای احترام کرد.

حضور در فرمانداری شهرستان ورامین و بررسی وضعیت اشتغال در این شهرستان با حضور جمعی از مسئولان ذیربط از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر کار و رفاه اجتماعی به شهرستان ورامین است.

شهرستان ورامین شهری اثرگذار در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران است و افتخاراتی همچون قیام خونین 15 خرداد، حضور پرشور در عرصه‌های مختلف انقلاب و دوران دفاع مقدس، تقدیم بیش از یک‌هزار و 400 شهید در دوران جنگ تحمیلی، حرکت کفن‌پوشان شهرستان ورامین به سوی بیت رهبری در راستای حمایت از مقام والای عظمای ولایت در دوران فتنه 88 از جمله افتخاراتی است که در تاریخ شهر مذهبی ورامین به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/2462/غ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول