اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی اسدآباد خبر داد

برگزاری 18 یادواره شهدا در اسدآباد

بخشدار مرکزی اسدآباد گفت: تاکنون 18 یادواره شهدا در سطح شهرستان به همت سپاه برگزار شده که در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مؤثر است.

برگزاری 18 یادواره شهدا در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، محمدرسول طاهری ظهر امروز در کمیته ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت شهرستان اسدآباد با تأکید بر ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان و دانشگاهیان، اظهار داشت: امروز باید دانشگاهیان، در زمینه اشاعه فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد در راه خدا بیش از پیش تلاش کنند.

وی با انتقاد از دانشگاه‌ها در خصوص بی‌توجهی به مصوبات جلسات کمیته ترویج ایثار، جهاد و شهادت گفت: بیشترین مصوبات جلسات این کمیته مربوط به دانشگاه‌ها است که متأسفانه مسئولان به آن بی‌توجه هستند.

بخشدار مرکزی اسدآباد با بیان اینکه اجرا شدن مصوبات تنها در تنظیم و نوشتن صورتجلسات باقی می‌ماند، گفت: همه در قبال شهدا وظیفه سنگینی برعهده داریم که باید در زمینه ترویج اشاعه این فرهنگ تلاش بیشتری کنیم.

وی با تأکید بر انتقال تفکر و پیام‌ شهدا به نسل جوان گفت: اکثر جوانان شهرستان را دانشجویان تشکیل می‌دهند که باید با انتقال پیام و تفکر شهدا به آنان بیشتر اقدام شود، هرچند حرکت‌های خوبی در زمینه برگزاری یادواره در سطح شهرستان شده است.

طاهری با بیان اینکه طرح استانی با عنوان «طراحی، تحقیق و راه‌اندازی سایت» و طرح کشوری با نام کتاب «نقش مردم اسدآباد در دوران هشت سال دفاع مقدس» از جمله طرح‌هایی است که برای ترویج فرهنگ شهادت در دست اقدام است، از مسئولان خواست این طرح‌ها را پیگیری کنند.

وی با تأکید بر اینکه انشانویسی با موضوع شناخت شهدای محلات در مدارس اجرا شود، افزود: باید دیوارنویسی در مدارس با موضوع پیام و وصیت شهدا به شکل مناسبی انجام شود.

بخشدار مرکزی اسدآباد از مسئولان دانشگاه‌ها خواست برای برگزاری کنگره شهدای شهرستان همکاری لازم را با یکدیگر داشته باشند.

وی با بیان اینکه 18 یادواره شهدا در سطح شهرستان برگزار شده است، خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدا برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان و تجلیل از خانواده معظم آنان یک تکلیف است که باید به بهترین شکل برگزار شود.

انتهای پیام/89008/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول