اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیروان:

عوامل افزایش طلاق در جامعه ریشه‌یابی شود

امام جمعه شیروان خواستار ریشه‌یابی عوامل افزایش طلاق در جامعه شد.

عوامل افزایش طلاق در جامعه ریشه‌یابی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، حجت الاسلام حسین کوثری در آیین خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: اکنون افزایش آسیب اجتماعی یک دغدغه مهم به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه این معضل دامن‌گیر جامعه اسلامی شده است، تصریح کرد: طلاق در آموزه‌های دینی بدترین حلال خداوند بوده و بایستی تلاش شود تا با استحکام بنیان خانواده‌ها از طلاق و فروپاشی خانواده‌ها جلوگیری شود.

خطیب نماز جمعه شیروان بر تقویت بنیان‌های دینی خانواده‌ها تاکید کرد و افزود: به طور حتم باید با توجه به این مهم از بروز چنین معضلات و سایر مباحث جلوگیری کرد.

وی در عین حال برخی از ریشه‌های طلاق در جامعه را ، اعتیاد، توقعات بالا و نابجا و ازدواج تحمیلی عنوان کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شیروان اضافه کرد: نبود شناخت زوجین از یکدیگر، اختلاف سطح طبقاتی و نبود سازش از دیگر دلایل بروز این معضل در جامعه است که بایستی قبل از ازدواج به جوانان این موارد را آموزش داد.

امام جمعه شیروان با اشاره به مناسبت‌های روز گفت: سالروز شهادت آیت الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه یکی از مناسبت‌های مهم در تاریخ انقلاب است.

وی یادآور شد: رژیم گذشته همواره سعی داشت که بین دانشگاه و حوزه فاصله اندازد که به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدایی چون آیت الله مفتح گام‌های خوبی برای وحدت هر چه بیشتر حوزه و دانشگاه برداشته شده است.

انتهای پیام/63002/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول