اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی خبر داد

کشف 188هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق در خراسان‌جنوبی

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان‌ جنوبی گفت: از آغاز سال جاری تاکنون 188 هزار و 882 لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق کشف شد.

کشف 188هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدسعید ابراهیمی بعد از ظهر امروز در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی اظهار داشت: از آغاز سال جاری تاکنون هفت مرحله طرح سراسری ویژه برخورد با قاچاق کالا و ارز در استان انجام شده است.

وی با بیان این‌که دو مرحله طرح مصرف‌کنندگان عمده سوخت نیز انجام شده است، ادامه داد: با انجام این طرح‌ها 202 فقره پرونده تشکیل شده است.

440 قاچاقچی در خراسان‌جنوبی دستگیر شدند

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان‌ جنوبی با بیان این‌که از آغاز سال جاری تاکنون 440 نفر دستگیر شدند، افزود: همچنین 62 دستگاه خودرو نیز متوقف شده است.

ابراهیمی با بیان این‌که در زمینه پیشگیری نیز اقدامات خوبی انجام شده است، گفت: در این راستا کنترل تانکرهای سوخت، تعامل و همکاری با علوم پزشکی برای کنترل لوازم بهداشتی و جلوگیری از حمل دام غیرمجاز را داشته‌ایم.

وی با بیان این‌‌که از آغاز سال‌جاری تاکنون 847 لیتر مشروبات الکلی داخلی کشف شده است، اذعان داشت: همچنین 188 هزار و 882 لیتر فرآورده‌های نفتی ضبط شده است.

کشف 43 هزار متر پارچه قاچاق

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان‌ جنوبی از کشف 42 هزار و 881 متر پارچه قاچاق در استان خبر داد و تصریح کرد: همچنین 9 هزار و 176 راس دام غیرمجاز نیز توقیف شده است.

ابراهیمی با بیان این‌که در این مدت 2 هزار و 562 قطعه تجهیزات ماهواره‌ای جمع‌آوری شده است، یادآور شد: تعداد 65 قبضه سلاح جنگی و شکاری نیز کشف شده است.

وی از کشف 19 هزار و 194 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی خبر داد و متذکر شد: همچنین 2 هزار و 182 دستگاه لوازم خانگی نیز ضبط شده است.

کشف 187 دستگاه صوتی قاچاق

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان‌ جنوبی با بیان این‌که 187 دستگاه صوتی و تصویری نیز کشف شده است، اضافه کرد: همچنین 162 خودرو نیز توقیف شده است.

ابراهیمی پرونده‌های زیر 100 میلیون تومان را یک‌هزار و 187 پرونده دانست و خاطرنشان کرد: تعداد پرونده‌های بالای 100 میلیون تومان 12 پرونده بوده است.

انتهای پیام/69010/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول