اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خرم‌دره:

حوزه و دانشگاه قلب تپنده جامعه اسلامی هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خرم‌دره گفت: حوزه و دانشگاه قلب تپنده جامعه اسلامی هستند.

حوزه و دانشگاه قلب تپنده جامعه اسلامی هستند

حجت‌الاسلام اسلام مردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به روز وحدت حوزه و دانشگاه اظهار داشت: سالروز شهادت استاد محمد مفتح با عنوان روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شده است.

وی شهید مفتح را یکی از مهم‌ترین عنصر تاثیرگذار در جامعه اسلامی دانست و تصریح کرد: حوزه و دانشگاه قلب تپنده جامعه اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خرم‌دره شهید مفتح را علمدار حرکت حوزه و دانشگاه دانست و افزود: این شهید بزرگوار دین ناب محمدی را در جامعه تزریق کرد و عنصر حرکت‌کننده در این زمینه بود.

این مسئول حوزه و دانشگاه را به دو بال پرواز پرنده تشبیه کرد و اذعان داشت: حوزه و دانشگاه برای موفقیت به همدیگر نیاز دارند.

 مردانی با بیان اینکه امروز قشر فرهنگی جامعه اسلام ناب محمدی را در حوزه و دانشگاه تدریس می‌کنند، گفت: حوزه و دانشگاه از جایگاه ویژه‌ای در نظام جمهوری اسلام برخوردار است.

وی وحدت حوزه و دانشگاه را موتور محرکه جامعه اسلامی دانست و بیان داشت: اگر در جامعه پیشرفت علمی روز به روز مسیر صعودی خود را طی کند آن جامعه استقلال مادی و معنوی را تجربه می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خرم‌دره اذعان داشت: همچنین اگر در جامعه پیشرفت علمی توام با همکاری اعضای حوزه و دانشگاه باشد مسیر حرکت هموار شده و سختی‌ها و مشکلات پیش رو آسان می‌شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه وحدت حوزه و دانشگاه جامعه اسلامی را قدرتمند می‌کند، اظهار کرد: اتحاد و همدلی حوزه و دانشگاه پیشرفت علمی کشورمان را دو چندان می‌کند.

مردانی به اهداف دشمن و استکبار جهانی درباره حوزه و دانشگاه اشاره کرد و اذعان داشت: استکبار جهانی به دنبال ایجاد جدایی بین این دو حوزه تاثیرگذار جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه دانشجویان و طلاب باید گوش به زنگ و به دنبال ایجاد اتحاد و انسجام قوی‌تری باشند، خاطرنشان کرد: با بالندگی و این اقدام جامعه اسلامی گام‌های محکم‌تری برای آبادانی و پیشرفت علمی کشورمان برداشته می‌شود.

انتهای پیام/73008/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول