اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ایجرود:

پیشرفت‌ حوزه و دانشگاه به استمرار نظام کمک می‌کند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ایجرود گفت: پیشرفت‌های موجود در حوزه و دانشگاه به استمرار نظام کمک می‌کند.

پیشرفت‌ حوزه و دانشگاه به استمرار نظام کمک می‌کند

حجت‌الاسلام محرم تیموری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: روز شهادت استاد مفتح به عنوان روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شده است.

وی حوزه و دانشگاه را به دو بال پرواز یک پرنده تشبیه کرد و بیان داشت: پرنده برای پرواز به دو بال سالم و متعادل نیاز دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ایجرود حوزه و دانشگاه را محور اصلی پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: پیشرفت‌های موجود در حوزه و دانشگاه به استمرار نظام کمک می‌کند.

این مسئول به پیشرفت‌های علمی، نرم‌افزاری و فناوری حوزه و دانشگاه اشاره کرد و اذعان داشت: هر چقدر که نظام در این حوزه‌ها پیشرفت کند به همان اندازه کشورمان استقلال مالی، سیاسی و فرهنگی پیدا می‌کند.

تیموری ادامه داد: با توسعه و پیشرفت علمی، نظام جمهوری اسلامی ایران در هیچ زمانی دست خود را در مقابل استکبار جهانی دراز نمی‌کند.

وی به ضرورت استقلال و استمرار نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: حوزه‌های علمیه در مباحث عرفانی، دینی و عقیدتی و مسائل اعتقادی و الهی فعالیت می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ایجرود خاطرنشان کرد: دانشگاه‌های سراسر کشورمان باید حوزه‌های علمیه را برای رسیدن به این هدف کمک کنند.

این مسئول اظهار داشت: اگر رفتار و تعهد حوزه و دانشگاه توام با اعتقاد و دیدگاه الهی باشد، قطعا برای آینده کشورمان خیر و برکت به همراه دارد و جزو اهداف عالی نظام محسوب می‌شود.

تیموری در ادامه با اشاره به اینکه در شناسایی حوزه‌ و در برخی موارد دانشگاه در جامعه کوتاهی می‌شود، اضافه کرد: در دوران انقلاب اسلامی ایران شهدای بسیاری برای شناساندن دین الهی به عنوان مرزبان عقیدتی و بصیرتی جان خود را فدا کردند.

انتهای پیام/73008/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول