اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پژوهشکده دانشگاه باهنر کرمان:

وظیفه پژوهش معرفی دانش واقعی است

رئیس پژوهشکده فناوری‌های هوافضایی جنوب شرق کشور در دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: وظیفه پژوهش و پژوهشکده شناسایی و معرفی دانش واقعی به جامعه است.

وظیفه پژوهش معرفی دانش واقعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا مولایی عصر امروز در آیین تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه باهنر کرمان اظهار داشت: یکی از برنامه‌های اصلی پژوهشگاه‌ها حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان است.

وی اساس شرکت‌های دانش‌بنیان را ایجاد زمینه لازمه برای افراد علمی فاقد شغل عنوان کرد و بیان داشت: دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکترا می‌توانند در قالب یک شرکت دانش‌بنیان کار خود را آغاز کنند.

مولایی افزود: دانشگاه شهید باهنر کرمان اساسنامه شرکت مادر تخصصی را تدوین کرده تا دانشجویان را زیر پوشش قرار دهد و از حمایت‌های پژوهشگاه بهره‌مند شوند.

رئیس دانشکده ریاضی و کامپیوتر دانشگاه شهید باهنر کرمان با بیان اینکه مقدمه کارهای بزرگ در پژوهشگاه‌ها فراهم می‌شود، گفت: با ارزش‌ترین افراد برای یک کشور دانشمندان و پژوهشگران هستند.

وی بیان داشت: دانش اولیه به عنوان اصلی‌ترین منبع توسعه و پیشرفت جوامع محسوب می‌شود و می‌تواند بدون داشتن منابع اقتصادی کلان جامعه را به بالاترین حد توسعه برساند.

مولایی تصریح کرد: دانش به همان شکلی که در جوامع رشد می‌کند، دانش‌های دروغین نیز وجود دارد و وظیفه پژوهش تشخیص و معرفی دانش واقعی است.

انتهای پیام/80017/ک20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول