اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور مازندران خبر داد

تشکیل دفاتر پژوهشی کارآفرینی در دانشگاه پیام‌نور مازندران

رئیس دانشگاه پیام‌نور مازندران از تشکیل دفاتر پژوهش کارآفرینی و ارتباط با صنعت در فاز سوم آموزشی دانشگاه پیام‌نور مازندران خبر داد.

تشکیل دفاتر پژوهشی کارآفرینی در دانشگاه پیام‌نور مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس در ساری،صادقعلی موحدمنش بعد از ظهر امروز در پنجمین مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری با گلایه‌مندی از پژوهش‌گران استان مازندران،گفت: مراسم‌های هفته پژوهش برای خود پژوهشگران است که پژوهشگران مازندرانی حضور کمرنگ در این مراسم دارند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان مازندران خواستار فعالیت بیشتر پژوهشگران در زمینه فعالیت‌های علمی و شرکت در جلسات پژوهشی شد.

موحدمنش با بیان اینکه هفته پژوهش فرصتی مناسب برای مرور پژوهش‌های علمی خود است،افزود: فعالیت پژوهشگران در راستای سند چشم‌انداز دانشگاه پیام نور مازندران موجب نشاط علمی دانشگاه می‌شود.

وی دانشگاه پیام‌نور مازندران را یک واحد پویا و علمی در کشور دانست و بیان کرد: دانشگاه پیام‌نور مازندران در عرصه‌های تخصصی و علمی گام بر می‌دارد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور مازندران با اشاره به اینکه یک دانشگاه پویا می‌تواند ضرورت‌های جامعه کشور را تامین کند،افزود: ارتقاء سطح علمی هیئت‌های علمی دانشگاه‌ها موجب پیشرفت خود دانشگاه می‌شود.

موحدمنش با اشاره به چشم‌انداز دانشگاه پیام‌نور مازندران،گفت: در فاز سوم این دانشگاه به دنبال تبدیل مرکز واحدهای دانشگاهی به کلینیک‌های علمی هستیم.

وی با بیان اینکه نیازهای روز جامعه در دانشگاه‌ها باید برطرف شود،اظهار داشت: دانشگاه باید به مراکز مشاوره‌ای برای برطرف‌کردن مشکلات کشاورزان،صنعت‌گران و افراد مختلف جامعه شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه دفاتر پژوهشی باید در دانشگاه‌ها تشکیل شوند،بیان داشت: در فاز سوم آموزشی دانشگاه پیام‌نور مازندران دفاتر پژوهش کارآفرینی و ارتباط با صنعت در این دانشگاه تشکیل می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام‌نور مازندران گفت: عدم ارتقاء دانشگاه‌های موجب بروز مشکلات در بخش صنعت،کشاورزی و خدمات می‌شود.

موحدمنش پیشرفت بخش خصوصی و دولتی را در گرو ارتقاء دانشگاه‌ها دانست و بیان کرد: نیازهای اساسی مازندران باید در کنار دانشگاه‌ها برطرف شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام‌نور مازندران در حیطه کاربردی و توسعه‌ای بالاترین ظرفیت را در استان دارد، اظهار داشت: دانشگاه پیام‌نور مازندران با تامین تمام شرایط و امکانات در جایگاه ویژه استان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود در دانشگاه پیام‌نور مازندران موجب پیشرفت علم و فناوری در استان می‌شود،افزود: دانشگاه پیام‌نور مازندران بر اساس پایه‌های علوم و فناوری نوین پایه‌گذاری شده است.

این مسئول با اشاره به سرعت بالای علمی دانشگاه پیام‌نور،گفت: از سال 1381 تا سال 1392 دانشگاه پیام‌نور از رتبه 24 به رتبه هشت ارتقاء یافت.

موحدمنش تصریح کرد: هیئت‌های علمی دانشگاه‌ها موتورهای پیش‌برنده و پیشرفت دانشگاه‌ها هستند.

انتهای پیام/86003/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول