اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کردستان تأکید کرد

ضرورت تلاش برای گسترش ارتباطی و مخابراتی در مناطق محروم کردستان

نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: تلاش برای گسترش خدمات ارتباطی و مخابراتی در روستاها و مناطق محروم کردستان باید مدنظر مسئولان ارتباطی استان باشد.

ضرورت تلاش برای گسترش ارتباطی و مخابراتی در مناطق محروم کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در دیدار مدیرعامل شرکت مخابرات کردستان و معاونان این شرکت با اشاره به اجر و پاداش خداوند به انسان به خاطر انجام وظیفه در یک نظام الهی، اظهار داشت: خدماتی که کارگزاران یک حکومت اسلامی به مردم ارائه می‌کنند علاوه بر مزد دنیوی پاداش اخروی را هم نصیب آنها می‌کند.

وی با تأکید بر لزوم پاسخگو بودن مسئولان، گفت: هرکس در حکومت اسلامی عهده‌دار مسئولیت می‌شود باید در مقابل سئوال در زمینه شیوه خدمت خود را پاسخگو بداند و هیچ‌کس از این اصل مستثنی نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان تصریح کرد: مسئولیت‌های اعتباری که به هر انسانی داده می‌شود دارای زمان محدود بوده و پایان‌پذیر است و انسان مکلف است فرصت را غنیمت شمرده و آنچه در توان دارد در راه ارائه خدمت بی‌منت به مردم و کسب رضای خداوند به کار گیرد.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی اضافه کرد: نظام اسلامی خود را موظف می‌داند که امکانات برابر برای رفاه شهروندان سراسر کشور فراهم کند و در این راه هیچ تفاوتی بین شهروندان قائل نمی‌شود و عدالت همواره اصل مورد نظر در این راه است.

وی به زمینه‌های موجود برای ارائه خدمات به شهروندان در حوزه ارتباطات اشاره کرد و افزود: تلاش برای گسترش خدمات ارتباطی و مخابراتی در روستاها و مناطق محروم کردستان باید مدنظر مسئولان ارتباطی استان باشد.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان اذعان داشت: توسعه امکانات بدون فرهنگ‌سازی برای استفاده از آن نه‌تنها ممکن است نفعی به جامعه نرساند؛ بلکه امکان دارد از طریق این امکانات آسیب‌هایی متوجه فرد، خانواده و جامعه شود.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی برای استفاده صحیح از امکانات و وسایل مخابراتی یکی از وظایف خطیر مخابرات است و باید برای انجام این کار برنامه‌ریزی مناسب انجام شود.

وی با اشاره به حاکم بودن تفکر شیطانی بر جهان مادی گفت: یکی از ابزار مهم ترویج این تفکر استفاده از بستر ارتباطی است و آگاه کردن مردم و کسانی که ناآگاهانه در معرض تبلیغات شیطانی قرار می‌گیرند وظیفه مسئولان این عرصه است.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان در پایان افزود: یکی از نتایج استفاده بهینه از بستر ارتباطات ایجاد اشتغال است و استفاده از این بستر برای ایجاد شغل در مناطق دورافتاده و روستاها می‌تواند مفید باشد.

انتهای پیام/79002/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول