اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:

ابزارها و بازار لازم برای درآمدزایی مخابرات وجود دارد

قائم مقام و معاون هماهنگی در امور اجرایی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: ظرفیت‌ها و بازار لازم برای درآمدزایی شرکت‌های مخابرات در استان‌ها فراهم است و از این رو نباید هیچ شرکت مخابراتی، زیان‌دهی خود را توجیه کند.

ابزارها و بازار لازم برای درآمدزایی مخابرات وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز با حضور قائم مقام و معاون هماهنگی امور اجرایی، سخنگو و مدیرکل حراست شرکت مخابرات، مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل قدیم و جدید این شرکت در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

قائم مقام و معاون هماهنگی امور اجرایی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان این‌که بسیاری از تجهیزات مورد نیاز این استان در بخش‌های مختلف مخابراتی خریداری شده، افزود: ظرفیت‌ها و اهرم لازم برای درآمدزایی در شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد و این مهم به همت و اراده متولیان امر بستگی دارد.

کاظم ابراهیمی گفت: اگر مسئولان مخابرات در این استان اراده و عزم راسخ برای توسعه آن را نداشته باشند، هر روز هم منابعی را به این شرکت گسیل کنیم؛ کفاف حقوق و مزایای کارکنان را نیز نمی‌دهد بنابراین باید دنبال راه‌حل دیگری به جز کمک‌های مرکز باشید.

ابراهیمی تصریح کرد: چه کسی می‌تواند باور کند که یک شرکت مخابراتی در یک استان حتی قادر به تامین حقوق و مزایای کارکنان خود نیست؛ بدون شک اگر درست برنامه‌ریزی می‌شد شاهد این وضعیت نبودیم.

این مسئول مخابرات کشور ادامه داد: این همه درآمد حاصل از مکالمات روزانه مردم با تلفن‌های همراه و ثابت وجود دارد که شاید به جرأت بتوان گفت هیچ کاری بدون سراغ گرفتن از تلفن و موبایل انجام نمی‌شود، پس باید این درآمدها را مدیریت کرد.

* بازار لازم برای سوددهی مخابرات کهگیلویه و بویراحمد فراهم است

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: روزی اینترنت یک وسیله لوکس در دنیا بود که فقط شهرهای کلان از آن استفاده می‌کردند ولی امروز حتی در دورترین نقاط روستایی ما؛ نه تنها از اینترنت استفاده می‌شود بلکه مطالبه جدید مردم؛ افزایش سرعت و پهنای باند اینترنت است.

وی این موضوع را یک ظرفیت برای مخابراتی‌ها و کسب درآمد برای مخابرات دانست و بیان کرد: بازار لازم برای سوددهی این شرکت در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

ابراهیمی در بخش دیگری از صحبت‌هایش ابراز داشت: بارها با راهکارها و کمک‌های مرکز، مخابرات کهگیلویه و بویراحمد را از حالت زیان‌ده خارج کنیم ولی این شیوه کار دیگر قابل ادامه یافتن نیست و اگر این روند ادامه داشته باشد، بدون شک سازمان خصوصی‌سازی کشور چنین موضوعی را نمی‌پذیرد.

وی این موضوع را که مخابرات کشور، شرکت‌های استانی را رها کرده؛ رد کرد و یادآور شد: چه کسی گفته ما کاری به استان‌ها نداریم؛ شاید کمتر ماهی بوده که موضوع شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد در تهران به جلسه گذاشته نشده باشد.

قائم مقام و معاون هماهنگی امور اجرایی شرکت مخابرات ایران تاکید کرد: این شرکت به هیچ وجه نمی‌خواهد که هیچ استانی زیان‌ده باشد چرا که بیشترین فشارها را ما در تهران تحمل می‌کنیم.

ابراهیمی در بخش پایانی صحبت‌هایش از زحمات محمدرضا توکلی مدیرعامل سابق قدردانی کرد و گفت: از آقای افتخاری که از امروز کار خود را آغاز خواهد کرد انتظار داریم که با استفاده از همه ظرفیت‌ها این شرکت را از حالت زیان‌دهی خارج و آن را به مرحله سوددهی برساند.

به گزارش فارس در این آیین، حکم جدید عبدالحسین افتخاری به وی اعطا شد و با لوح تقدیری از زحمات توکلی قدردانی به‌عمل آمد.

انتهای پیام/82005/ط40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول