اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 5 سال گذشته صورت گرفت

بهره‎برداری از 1100 پروژه مخابراتی در استان بوشهر

مدیرعامل سابق شرکت مخابرات استان بوشهر گفت: در 5 سال گذشته توانستیم 1147 پروژه به میزان سرمایه‌گذاری 203 میلیارد تومان اجرا و به بهره‌برداری برسانیم.

بهره‎برداری از 1100 پروژه مخابراتی در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالحسین افتخاری ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر عاملان شرکت مخابرات استان بوشهر اظهار داشت: با یاری خداوند در طی پنج سال خدمت‌گزاری در استان بوشهر با همکاری همکاران توانستیم 1147 پروژه به میزان سرمایه‌گذاری 203 میلیارد تومان اجرا و به بهره‌برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون نیز 450 پروژه مخابراتی در استان بوشهر قابل افتتاح است، افزود: بهره‌برداری از 110 پروژه نصب و توسعه سوئیچ با اعتبار 97 هزار و 940 میلیون ریال، نصب و راه‌اندازی شبکه gsm روستایی در بیش از 132 نقطه استان با اعتبار 85 میلیارد ریال، بهره‌برداری از 39 پروژه در زمینه دیتا با اعتبار 166 هزار و 225 میلیون ریال از جمله فعالیت‌های شرکت مخابرات از سال 87 الی مهرماه سال‌جاری است.

افتخاری گفت: نصب و راه‌اندازی 145 دستگاه سایت تلفن همراه با اعتباری بالغ بر 302 هزار میلیون ریال و نصب و راه‌اندازی شبکه ترانسمیشن استان با ظرفیت 40 لاندا با اعتبار 28 هزار و 800 میلیون ریال از جمله فعالیت‌های شرکت مخابرات از سال  87 الی مهر ماه سال‌جاری است.

وی با بیان اینکه اکنون 450 پروژه مخابراتی در استان با مبلغ 502 میلیارد ریال قابل افتتاح است، بیان کرد: فیبر نوری، تلفن همراه، gsm، سیستم‌های انتقال، دیتا، توسعه سوئیچ و کافوهای نوری، شبکه کابلی از جمله پروژه‌هایی است که اکنون قابل افتتاح است.

مدیرعامل سابق مخابرات استان بوشهر عنوان کرد: فعالیت در استان بوشهر جزو بهترین خاطرات خدمت‌گزاریم برای مردم است و هیچ‌گاه از ذهنم پاک نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در طول این پنج سال با تلاش همکاران متخصص در این استان توانستیم خدماتی را به مردم این استان ارائه کنیم اما مردم بوشهر شایسته بهترین‌ها هستند و امیدوارم مدیرعامل جدید بتواند خدمتگزار خوبی برای مردم این استان باشد.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول