اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالگرد شهادت شهید شهریاری صورت می‌گیرد

برگزاری مسابقه فوتسال در دانشگاه پیام‌نور زنجان

مدیر امور فرهنگی پیام‌نور گفت: به مناسبت سالگرد شهادت شهید شهریاری مسابقه فوتسال در دانشگاه پیام‌نور زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه فوتسال در دانشگاه پیام‌نور زنجان

اصغر حاج علی‌اکبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: به مناسبت سومین سالگرد شهادت شهید شهریاری مسابقه فوتسال برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقه در پیام‌نور زنجان برگزار می‌شود، افزود: این مسابقه بین دانشگاه زنجان و دانشگاه پیام‌نور زنجان برگزار می‌شود.

مدیر امور فرهنگی پیام‌نور از برپایی یک دوره مسابقات ورزشی به مناسبت هفته بسیج خبر داد و خاطرنشان کرد: این مسابقات به تناسب مراکز برگزار می‌شود.

این مقام مسئول به برپایی نشست خانواده‌های بسیجی در 6 آذر سال‌جاری اشاره و بیان داشت: این نشست در مراکز استان و با موضوع سبک زندگی است.

حاج علی‌اکبری با بیان اینکه کارگاه هم‌اندیشی در ستاد پیام‌نور برپا می‌شود، اضافه کرد: این نشست برای حلقه‌های صالحین و علمی بسیج با موضوع چشم‌اندازهای بصیرتی فرا روی بسیج برگزار می‌شود.

وی تجلیل از پژوهشگران بسیج را از دیگر برنامه‌های این دانشگاه خواند و گفت: ویژه‌نامه هفته بسیج نیز توسط دانشگاه پیام‌نور زنجان به صورت الکترونیکی تهیه شده است.

انتهای پیام/73002/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول