اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مخترع کوچک‌ترین قرآن در جهان صورت گرفت

برگزاری مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه پیام‌نور بیجار

مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضور مخترع بیجاری کوچک‌ترین قرآن جهان، جمعی از دانشجویان و اساتید در دانشگاه پیام‌نور بیجار برگزار شد.

برگزاری مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه پیام‌نور بیجار

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، شامگاه امروز مراسم بزرگداشت روز دانشجو با حضور روح‌الله شریفی مخترع کوچک‌ترین قرآن جهان و ماشین بدون سوخت و جمعی از دانشجویان و اساتید در آمفی‌تئاتر دانشگاه پیام‌نور بیجار برگزار شد.

سرپرست دانشگاه پیام‌نور بیجار در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت روز دانشجو به سنگربانان معرفت اسلامی و آینده‌سازان و افتخارآفرینان ایران اسلامی اظهار کرد: دانشجویان در سنگر علم و دانش جهادگران آبادانی کشور هستند.

هوشنگ گورچینی با بیان اینکه دانشجویان از آرمان‌های انقلاب اسلامی هیچ‌گاه فاصله نمی‌گیرند گفت: دانشجویان از آرمان‌های انقلابی و اهداف آزادی‌خواهانه با جان و دل پاسداری می‌کنند.

وی با بیان سخنی از مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دانشجویان افسران جنگ نرم هستند گفت: دانشگاهیان و دانشجویان با سرلوحه قرار دادن فرامین رهبری و با جدیت و تلاش در راستای کسب علم و پاسداری از نظام مقدسمان و سربلندی ایران در سراسر جهان تمام جدیت و تلاش خود را به کار گیرند.

سرپرست دانشگاه پیام‌نور بیجار استکبارستیزی را از خصایص دانشجویان عنوان کرد و گفت: دانشجویان افسرانی هستند که در سنگ علم و دانش با جهاد علمی و روحیه استکبارستیزی، اجازه جولان دشمنان در افکار و اذهان جوانان را نخواهند داد.

وی بر افزایش بینش در کنار کسب علم توسط دانشجویان تأکید کرد و گفت: از رسالت‌های دانشجویان داشتن بینش واقعی و اصولی در کنار کسب علم و دانش در اندیشه جوانان است.

سرپرست دانشگاه پیام‌نور بیجار در پایان مصون نگه‌داشتن جامعه از کج‌روی‌ها را از وظایف دانشجویان بیان کرد و گفت: دانشجو با نقدی کارشناسی و منصفانه می‌تواند به جامعه آرامش داده و مسئولان جامعه را روشن و سیاستگذاری معینی انجام دهد تا جامعه از کج‌روی‌ها دوری گزیند.

انتهای پیام/79015/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول