اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان خبر داد

صدور مجوز 9 کانون آگهی و تبلیغاتی در کرمان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان گفت: حوزه تبلیغات با توجه به نوع گسترش و ارتباطات ویژه موجب اشتغالزایی است و در این راستا 9 کانون آگهی و تبلیغات مجوز گرفتند.

صدور مجوز 9 کانون آگهی و تبلیغاتی در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد سعیدی صبح امروز در ششمین جلسه کمیته تبلیغات استان که در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان برگزار شد، اظهار داشت: 9 کانون آگهی و تبلیغاتی جدید مجوز فعالیت دریافت کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان در این جلسه با اشاره به ضرورت توجه به اقتصاد حوزه فرهنگ و هنر و جمعیت جوان استان کرمان گفت‌: یکی از راه‌های ایجاد اشتغال توانمندسازی بخش خصوصی با میدان دادن به جوانان فعال و دارای توانمندی و مهارت در زمینه‌های مختلف است.

وی ادامه داد: حوزه تبلیغات نیز یکی از بخش‌هایی است که با توجه به نوع گسترش و ارتباطات ویژه جای کار زیادی در استان کرمان برای آن وجود دارد و برای ارتقای شاخص‌های حرفه‌ای در آن باید تلاش ویژه‌ای صورت بگیرد.

در این جلسه وحید محمدی معاون فرهنگی اداره کل ارشاد کرمان با تاکید بر ضرورت نظارت بر تبلیغات گفت: سپردن امور تبلیغات به افراد متخصص و توانمند سبب ارتقای سطح کیفی کانون‌های تبلیغاتی در استان کرمان می‌شود.

وی افزود: متقاضیان برای دریافت مجوز فعالیت کانون آگهی و تبلیغاتی ابتدا در آزمون کتبی شرکت کرده و پس از کسب حد نصاب لازم در مرحله بعدی و حضور در کمیته فنی و تخصصی شرکت می‌کنند.

محمدی ادامه داد: در کمیسیون فنی و تخصصی متقاضیان کانون‌های آگهی و تبلیغاتی با صدور شش پروانه فعالیت از تعداد 15 نفر متقاضی موافقت شد.

در ششمین جلسه کمیته تبلیغات استان کرمان در زمینه وضعیت 11 کانون غیرفعال رسیدگی و تصمیم‌گیری شد.

انتهای پیام/2446/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول