اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هیئت منصفه مطبوعات قزوین معرفی شدند

اعضای جدید هیئت منصفه مطبوعات قزوین معرفی و با حضور در دادگاه مطبوعات به صورت رسمی کار خود را آغاز کردند.

هیئت منصفه مطبوعات قزوین معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، اعضای جدید هیئت منصفه مطبوعات طی مراسمی که در سالن اجتماعات دادگستری قزوین برگزار شد، پس از ادای سوگند برای آغاز رسمی فعالیت خود در دادگاه مطبوعات حاضر شدند.

در این مراسم حجت‌الاسلام مجتبی قائد امینی، سیدعبدالعظیم موسوی، ناصر ایزدفر، صفت‌الله صالحی، سیدمحمدهادی ساعی، علیرضا جوادی، سیده طاهره سیدی، صغری رازقی، محمد خورشیدی، حسین پورزرشکی، محمد انصاری، علیرضا وادی خیر، کاظم تعهدی و امیر عبادی به عنوان اعضای هیئت منصفه مطبوعات قزوین معرفی شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در این مراسم اظهار کرد: خدا را شاکر هستیم که فضای مطبوعات استان قزوین فضای خوبی است، البته داستان دادگاه مطبوعات همچون مطب پزشکان است که امیدواریم همواره خلوت باشد.

محمدحسین شفیعی‌ها ادامه داد: لازم است وضعیت فرهنگی را هرچه بیشتر ارتقا دهیم تا نیازی به دادگاه مطبوعات نداشته باشیم؛ مطبوعات استان قزوین نسبت به دیگر استان‌ها در بحث معرفی به دستگاه قضایی از وضعیت بهتری برخوردار است که امیدواریم این روند همچنان استمرار داشته و حتی بهتر نیز شود.

وی اضافه کرد: انتخاب اعضای هیئت منصفه در واقع همانند انتخاب عقلای قوم است تا این منتخبان در عرصه داوری و نظردهی با بی‌طرفی و از موضع داوری و منطقی حاضر شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: برخی از اعضای هیئت منصفه مطبوعات در دوره جدید تغییر کرده‌اند که این تغییرات به دلیل افراط و یا عدم دقت لازم از سوی اعضا نبوده است بلکه این تغییر به آن دلیل بوده که یا دوستان فرصت حضور در برنامه‌های مربوطه را نداشتند و یا خودشان نسبت به کسرت مشغله و کمبود وقت درخواست کناره‌گیری کردند.

شفیعی‌ها تصریح کرد: کار هیئت منصفه کار خطیری است، آنان به عنوان نماینده افکار عمومی در دادگاه حاضر می‌شوند تا به رسیدگی بهتر پرونده کمک کنند.

وی یادآور شد: لازم است از زحمات اعضای قبلی هیئت منصفه مطبوعات تشکر کرده و از حسن نظر اعضای جدید نیز در پذیرش این مسئولیت تقدیر کنم.

انتهای پیام/77002/ر/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول