اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر فراخوان سوگواره هلال سرخ خبر داد

3 دی‌ماه آخرین مهلت ارسال آثار به سوگواره هلال سرخ در آران و بیدگل

دبیر فراخوان سوگواره هلال سرخ از برگزاری نخستین سوگواره چند رسانه‌ای هلال سرخ با محوریت موضوع نهضت عاشورا در آران و بیدگل در دی‌ماه خبر داد.

3 دی‌ماه آخرین مهلت ارسال آثار به سوگواره هلال سرخ در آران و بیدگل

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، عباس عمویی صبح امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری نخستین سوگواره چند رسانه‌ای هلال سرخ با محوریت موضوع نهضت عاشورا در آران و بیدگل در دی ماه خبر داد و اظهار داشت: این سوگواره به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی در چهار بخش عکس، کلیپ، نوا و وبلاگ با همکاری مشترک آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) و پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه‌ای برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان در بخش عکس می‌توانند تصاویر خود را همراه با مشخصات کامل صاحب اثر به صورت حضوری به دفتر پایگاه اطلاع‌رسانی هلال تحویل دهند و یا به رایانامه آستان مقدس به نشانی info@helal.ir ارسال کنند.

 دبیر سوگواره چند رسانه‌ای هلال سرخ استفاده از هر نوع تجهیزات عکاسی را آزاد دانست و خاطرنشان کرد: اندازه عکس‌های ارسالی در مرحله اول آزاد است و با صاحبان آثار منتخب جهت ارسال آثار در اندازه مورد نیاز تماس گرفته می‌شود.

وی تصریح کرد: متقاضیان شرکت در بخش کلیپ نیز می‌توانند تولیدات خود را با مدت زمان حداکثر 100 ثانیه و حجم کمتر از 10 مگابایت و با فرمت mp4 به همراه مشخصات کامل از طریق رایانامه آستان به دبیرخانه این سوگواره ارسال کنند.

عمویی افزود: متقاضیان در بخش نوا نیز می‌توانند آثار صوتی خود را همراه با مشخصات کامل با مدت زمان کمتر از 300 ثانیه  و با فرمت  mp3 به صورت حضوری به دفتر پایگاه اطلاع‌رسانی هلال تحویل دهند و یا به رایانامه آستان مقدس ارسال کنند.

دبیر فراخوان سوگواره هلال سرخ در خصوص قوانین بخش وبلاگ‌نویسی سوگواره ابراز داشت: نویسنده وبلاگی که حداقل دارای آرشیو دو هفته‌ای باشد و محیط وبلاگ مرتبط با مطالب آن باشد در بخش پایانی حضور می‌یابد.

عمویی آخرین فرصت جهت ارسال آثار را سوم دی ‌ماه اعلام و تأکید کرد: نتایج این فراخوان ادبی، 20 دی‌ماه از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) به نشانی www.Helal.ir اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه پس از بررسی کمیته داوران، به بهترین آثار هر بخش جوایزی از سوی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) اهدا می‌شود افزود: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) مراجعه کنند.

انتهای پیام/2406/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول