اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از بررسی 335 اثر

برگزیدگان سوگواره منطقه‌ای حدیث نینوا فردا در بهاباد معرفی می‌شوند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه سوگواره منطقه‌ای شعر حدیث نینوا گفت: برگزیدگان این سوگواره فردا طی مراسمی در بهاباد معرفی می‌شوند.

برگزیدگان سوگواره منطقه‌ای حدیث نینوا فردا در بهاباد معرفی می‌شوند

بهرام عبدالحسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد با بیان اینکه امسال دومین سال برگزاری سوگواره شعر حدیث نینوا است، اظهار داشت: این سوگواره امسال به صورت منطقه‌ای برگزار شده است.

وی عنوان کرد: در سوگواره امسال آثاری از استان‌های یزد، اصفهان، فارس، خراسان جنوبی و کرمان به دبیرخانه سوگواره رسیده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با بیان اینکه تا پایان مهلت مقرر شده برای ارسال آثار، 335 اثر به دبیرخانه سوگواره رسید، خاطرنشان کرد: آثار ارسالی امسال از سوی شاعران استان‌های یاد شده نسبت به سال گذشته از افزایش 2 برابری برخوردار بوده است.

وی کیفیت مطالب و آثار ارسالی را نیز نسبت به سال گذشته بسیار مطلوب دانست و اظهار امیدواری کرد که این سوگواره هر سال ارتقا یابد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با بیان اینکه 335 اثر ارسالی به دبیرخانه مورد داوری هیئت داوران قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: قرار است در مراسمی در روز 27 آذرماه در مجتمع فرهنگی هنری ملاعبدالله بهاباد از برگزیدگان این سوگواره تجلیل شود.

وی با بیان اینکه بیشترین آثار از استان‌های یزد، اصفهان و فارس به دبیرخانه دومین سوگواره منطقه‌ای شعر عاشورایی حدیث نینوا رسیده است، عنوان کرد: در مراسم اختتامیه این سوگواره، شاعرانی از این استان‌ها حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/2464/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول