اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته دهم لیگ برتر والیبال

کاله مازندران مهمان آلومینیوم بندرعباس است

در هفته دهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور امشب کاله مازندران در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم الومینیوم المهدی بندرعباس می‌رود.

کاله مازندران مهمان آلومینیوم بندرعباس است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل،در هفته نهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران جام ولایت،کاله مازندران در دیداری خارج از خانه از ساعت 17:30دقیقه امروز چهارشنبه در سالن ورزشی سرپوشیده تختی مهمان آلومینیوم المهدی بندرعباس است.

این هفته نیز با برگزاری شش دیدار در شهرهای تهران،زاهدان،کاشان،بندرعباس،گنبد و مشهد پیگیری می‌شود.

محمدحسن خوشدل ناظر فدراسیون در این دیدار بوده و امر قضاوت به مسعود یزدان‌پناه و احمد سرمست داوران بین‌املللی کشورمان سپرده شده است.

کاله مازندران در هفته گذشته در دومین دیدار بدون تماشاگر خود میزبان تیم میزان خراسان رضوی بود که در اوج ناباوری با نتیجه سه بر صفر مغلوب شد.

شاگردان بهروز عطایی امروز نیز کار سختی مقابل والیبالیست‌های جنوبی دارند تا با کسب امتیازات لازم خود را بیشتر به صدر جدول نزدیک کنند.

آلومینیوم المهدی نیز در دیدار سخت هفته گذشته خود توانست یک امتیاز از متین ورامین صدرنشین کسب کند و با نتیجه سه بر دو پیروزی را تقدیم حرف کند.

هم‌اکنون کاله مازندران با کسب پنج پیروزی و 12 امتیاز در دیدارهای گذشته لیگ برتر همچنان در رده چهارم جدول جای دارد و در مقابل آلومینیوم المهدی بندرعباس نیز با دو پیروزی و کسب 9 امتیاز رده دهم جدول 12 تیمی مسابقات به سر می‌برد.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول