اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عطایی در گفت‌وگو با فارس:

شکست حق کاله بود

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: حق کاله مازندران مقابل میزان،با توجه به بازی که ارائه داد پیروزی نبود و در همه مناطق آسیب‌پذیر بودیم.

شکست حق کاله بود

بهروز عطایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: بازی خوبی مقابل میزان نداشتیم و هیچ یک از خواسته‌های‌ ما در زمین اجرایی نشد.

وی با اشاره به اینکه هدف‌مان همیشه این است تا بازی خوب،با کیفیت و تماشاگرپسندی را ارائه دهیم،افزود: در مقابل میزان هیچ کدام از اطلاعاتی که در اختیار والیبالیست‌ها قرار دادیم به خوبی اجرا نشد.

عطایی با اعلام اینکه بازیکنان کارشان را بسیار ضعیف انجام دادند ولی در مقابل بازیکنان میزان والیبال بسیار خوبی را به نمایش درآوردند و عملکردشان مبتنی بر حوصله، صبر و هوش بود، اذعان داشت: ما نیز متفاوت از سطح انتظارات و توقعات ظاهر شدیم.

وی با بیان اینکه فشردگی بازی‌ها زیاد است و فرصتی برای ریکاوری و جبران نقاط ضعف نیست، ادامه داد: باید در ادامه لیگ به گونه‌ای عمل کنیم تا روند تیم تغییر کند و بتوانیم به شرایط ایده‌ال دست یابیم.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد علل اینکه کاله در دیدار گذشته خود در بیشتر پست‌ها آسیب‌پذیر و شکننده بود،گفت: همه بازیکنان بد بازی کردند، شاید تغییر در زمان دیدار تاثیر داشت زیرا در این زمان از روز هیچ وقت تمرین نداشتیم و به نظر بدن بچه‌ها نیز آماده بازی نبود چون نتوانستند اهداف‌مان را درست در زمین اجرا کنند و حتی از لحاظ ذهنی نیز آماده بازی سخت نبودند.

عطایی خاطرنشان کرد: این امر طبیعی است تیمی که در بخش‌های متعدد دچار مشکل است نتیجه را واگذار کند، حق کاله مقابل میزان شکست بود و والیبال ضعیف و ناکارآمدی را به نمایش گذاشتیم.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول