اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل صدا و سیمای کرمان

شبکه دیجیتال در کوهبنان راه‌اندازی شد

شبکه دیجیتال با حضور مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان در شهرستان کوهبنان راه‌اندازی شد.

شبکه دیجیتال در کوهبنان راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، مهدی رحمتیان، معاون فنی صدا و سیمای مرکز استان کرمان عصر امروز در حاشیه افتتاح شبکه دیجیتال در این شهرستان، اظهار داشت: کوهبنان سیزدهمین شهرستان در استان کرمان است که با پیگیری‌های فرماندار شهرستان از نعمت شبکه دیجیتال بهره‌مند می‌شود.

وی بیان داشت: در آینده نزدیک این شبکه ماهواره‌ای در شهرستان‌های قلعه‌گنج، رابر و ارزوئیه راه‌اندازی می‌شود که امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم تمام شهرستان‌های استان زیر پوشش این شبکه قرار گیرند و مردم در تمام نقاط استان بتوانند از برنامه‌های این شبکه بهره‌مند شوند.

معاون فنی صدا و سیمای مرکز کرمان تأکید کرد: با نصب سامانه دیجیتال در کوهبنان مردم این شهرستان می‌توانند از 19 شبکه تلویزیونی و 16 برنامه رادیویی بر روی کانال‌های 49 و 55 باند uhf بهره‌مند شوند که امیدواریم در آینده نزدیک، همه مردم شهرستان از برنامه‌های شبکه بهره‌مند شوند.

رحمتیان در پایان متذکر شد: برای نصب و راه‌اندازی سامانه دیجیتال کوهبنان بیش از 300 میلیون تومان هزینه شده که این امر با همکاری فرماندار شهرستان انجام شده است.

انتهای پیام/80012/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول