اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زاهدان:

تنها راه برون رفت از گره‎های ترافیکی توسعه حمل و نقل عمومی است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زاهدان تنها راه برون رفت از گره‎های ترافیکی را توسعه حمل و نقل عمومی دانست.

تنها راه برون رفت از گره‎های ترافیکی توسعه حمل و نقل عمومی است

به گزارش  خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری زاهدان، طی مراسمی با حضور مسئولان از زحمات و تلاش‎های تعدادی از فعالان در بخش حمل و نقل در زاهدان قدردانی شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زاهدان در این مراسم ضمن گرامیداشت روز حمل و نقل از تلاش‎هایی که در این عرصه توسط خادمین بی ادعا صورت می‎گیرد تقدیر اظهار داشت: در تدوین بودجه سال 93 حمل و نقل و ترافیک به صورت ویژه به موضوع مطالعات طرح جامع ترافیک توجه شده که در این راستا همسویی و همکاری نهادها و دستگاه‎های اجرایی بسیار مفید و موثر خواهد بود.

عبدالناصر نارویی با اشاره به تهیه طرح مطالعاتی حمل و نقل و ترافیک شهر زاهدان افزود: آنچه که در حوزه حمل و نقل حائز اهمیت است، اینست که باید از پروژه‎های سلیقه‎ای و تعریف آنان به صورت مقطعی پرهیز شود و باید الگوهای ما برنامه‎ریزی‎هایی باشد که در مقاطع مختلف در طرح جامع ترافیک شهری دیده شده است.

وی توجه به سیستم مدیریت و به روز رسانی شبکه ی معابر و زیرساخت‎های ترافیکی را بسیار مهم دانست و گفت: در کنار این موارد باید به مسائلی همچون بحث‎های ایمنی ترافیک، مهندسی ترافیک، مدیریت سیستم‎های حمل و نقل و رعایت قوانین و مقررات و از همه مهم‌تر موضوع آموزش و فرهنگ سازی ترافیک در حوزه‎های درون شهری و برون شهری به صورت جدی توجه شود.

این مسئول تنها راه برون رفت از گره‎های ترافیکی را توسعه حمل و نقل عمومی دانست و اذعان داشت: عدم پوشش شبکه ناوگان حمل و نقل عمومی در بسیاری از نقاط شهر احساس می‎شود که باید مسئولان حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری و سازمان‎های اتوبوسرانی و تاکسیرانی به این مقوله به صورت خاص توجه کنند و برای رفع آن اقدام کنند.

نارویی به اهمیت موضوع زمان و صرفه جویی در وقت مردم اشاره کرد و متذکر شد: باید با نوسازی و بهسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و پوشش مناسب شبکه و برنامه زمانی قابل اعتماد برای مردم، آنها را برای استفاده از این امکانات تشویق کنیم.

انتهای پیام/75004/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول