اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مریوان خبر داد

تغییر در 2 میدان شهر مریوان برای رهایی از معضل ترافیک

شهردار مریوان از کوچک کردن دو میدان "دوازده سواره" و "ناری" به منظور رفع معضل بار سنگین ترافیک در این شهر خبر داد.

تغییر در 2 میدان شهر مریوان برای رهایی از معضل ترافیک

فواد کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مریوان اظهار کرد: به دلیل حجیم ‌بودن برخی از میادین شهر مریوان که تاثیری مستقیم بر افزایش بار سنگین ترافیکی در میادین و خیابان‌های پررفت و آمد این شهر داشته است، تا به حال دو میدان امام شافعی و میدان ناری این شهر توسط شهرداری مریوان کوچک شده است.

شهردار مریوان هدف از این اقدام را کاهش بار ترافیکی در خیابان‌های این شهر عنوان کرد و افزود: به منظور کاهش حجم ترافیک سنگین شهر مریوان و همچنین کمک به ایجاد رانندگی ایمن در برخی از میادین شهر مریوان تا به حال شهرداری با بهره‌گیری از توانایی‌های کاری این اداره کمک بسزایی برای حل مشکل ترافیکی در این شهر انجام داده است.

وی عنوان کرد: هر چند در سال‌های گذشته برای ارتقای سطح فرهنگ ترافیک در مریوان کارهای خوبی انجام گرفته است، اما ارتقای این موضوع بسیار مهم نیازمند همکاری چند سویه از سوی ادارات و مسئولان مربوطه و رانندگان سطح این شهر است، ولی هر آنچه که ما در توان داشته باشیم، برای حل این معضل انجام خواهیم داد.

شهردار مریوان ایجاد بسترهای لازم برای رفع حجم ترافیک کنونی مریوان را از اولویت‌های شهرداری عنوان کرد.

کریمی افزود: فرهنگ ترافیک مریوان متاسفانه در وضعیت متناسب با این شهر نیست و امید است با انجام فعالیت‌های فرهنگی در بین رانندگان و حتی عابرین پیاده این شهر بتوانیم گامی موثر برای رفع این معضل برداریم.

انتهای پیام/79008/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول