اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بازرسی وزارت نفت:

بزرگترین سرمایه وزارت نفت رضایتمندی و شادابی کارکنان است

مدیر کل بازرسی وزارت نفت گفت: بزرگترین سرمایه وزارت نفت رضایتمندی و شادابی کارکنان است.

بزرگترین سرمایه وزارت نفت رضایتمندی و شادابی کارکنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، سید رحیم عقیق عصر امروز در جمع مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: پارس جنوبی از مهم‌ترین مناطق صنعت نفت و گاز است و روز به روز شاهد پیشرفت بیشتری در این منطقه هستیم.

وی افزود: تلاش برای موفقیت در صنعت نفت با جدیت انجام می‌شود و کارکنان خدوم در این مسیر نقش ویژه‌ای دارند.

مدیر کل بازرسی وزارت نفت با اشاره به اهمیت رضایتمندی کارکنان خاطرنشان کرد: بزرگترین سرمایه وزارت نفت، رضایتمندی و شادابی کارکنان برای دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده است.

عقیق به رویکردهای سازمان بازرسی وزارت نفت اشاره کرد و یادآور شد: کمک به پویایی و سلامت سازمان، توسعه فرهنگ خودکفایی، مثبت نگری در اجرای قوانین و مقررات، تقویت روحیه قانون‌پذیری و قانونمداری، تدوین منشور اخلاقی، رعایت انصاف، رعایت حریم خصوصی افراد، امانتداری و توجه به اولویت‌ها از رویکردها و برنامه‌های جدید سازمان بازرسی است.

وی در ادامه خطاب به مدیران و مسئولین گفت: کار را برای رضای خدا انجام دهید و از این ظرفیت برای پیشبرد اهداف سازمان استفاده کنید.

مدیر عامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی نیز در این مراسم ضمن خیر مقدم به مهمانان، گزارشی از فعالیت‌ها، ماموریت و ارزش‌های مجتمع به استحضار مهمانان رساند.

مسعود حسنی با بیان اینکه در حال حاضر سهم مجتمع در تولید گاز کشور 44 درصد است، افزود: به امید خدا با راه‌اندازی فازهای جدید، سهم مجتمع در تولید گاز کشور افزایش می‌یابد.

در این مراسم جمعی از مدیران مسائل و مشکلات سازمان و کارکنان را مطرح کردند و مدیر کل بازرسی قول داد که مسائل را در چارچوب قوانین و مقررات پیگیری کند.

انتهای پیام/2451/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول