اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس خبر داد

تدوین برنامه جامع سلامت در پارس جنوبی

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس از تدوین برنامه جامع سلامت در پارس جنوبی خبر داد.

تدوین برنامه جامع سلامت در پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مسعود نصوری صبح امروز در نشست کارگروه راهکارهای ارتقای ارایه خدمات بهداشتی و درمانی منطقه ویژه پارس اظهار داشت: پارس جنوبی منطقه مهم و ارزشمندی است و توجه به این منطقه و محیط پیرامونی امری لازم و ضروری است.

وی بر رسیدگی به وضعیت بهداشتی و درمانی کارکنان و مناطق پیرامونی صنعت نفت در پارس جنوبی به عنوان کلید توسعه متوازن در منطقه تاکید کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با تشریح اقدامات این سازمان در ارایه خدمات به مناطق پیرامونی خاطرنشان کرد: سازمان منطقه ویژه پارس به نمایندگی از وزارت نفت در این منطقه، اولویت اول خود را رسیدگی به وضعیت بهداشتی و درمانی کارکنان و مردم مناطق پیرامونی پرداخته است.

نصوری از تدوین برنامه جامع سلامت در پارس جنوبی خبر داد و تصریح کرد: منطقه ویژه با تدوین یک برنامه جامع سلامت که هم‌اکنون نیز فازهای مختلف این طرح در دست بررسی و مطالعه است گام مهمی در ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی منطقه برداشته است.

وی ادامه داد: در صورت نهایی شدن طرح جامع سلامت تحولی عظیم در زمینه بهداشت و درمان کارکنان صنعت نفت و خانواده آنان و به ویژه مردم منطقه صورت خواهد گرفت که این امر با پایان یافتن فاز نهایی آن در آینده‌ای نزدیک شاهد تاثیر مثبت آن در ارتقای مولفه‌های سلامت خواهیم بود.

این مسئول گفت: سازمان منطقه ویژه پارس به نمایندگی از وزارت نفت منابع مالی تجیهز بیمارستان توحید جم، بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) کنگان و بیمارستان دیر را تامین کرده است.

وی افزود: این اقدامات مهم و تاثیر گذار که از سوی وزارت نفت صورت گرفته نشان از توجه و اولویت دادن به مسائل بهداشتی و درمانی کارکنان و مردم این منطقه است و تلاش ما این است که این گونه اقدامات تا رسیدن به نقطه مطلوب که همان توسعه متوازن و منطقی در منطقه است ادامه دهیم.

انتهای پیام/2451/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول