اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس خبر داد

بهره‌برداری از بخش یوتیلینی پالایشگاه فازهای 17 و 18 پارس جنوبی تا خرداد سال آینده

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس از بهره‌برداری از بخش یوتیلینی پالایشگاه فازهای 17 و 18 پارس جنوبی تا خرداد سال آینده خبر داد.

بهره‌برداری از بخش یوتیلینی پالایشگاه فازهای 17 و 18 پارس جنوبی تا خرداد سال آینده

علی‌اکبر شعبان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت و گاز است و روز به روز شاهد موفقیت و پیشرفت در این منطقه مهم هستیم.

وی افزود: حجم و کیفیت فعالیت‌ها در پارس جنوبی نسبت به گذشته رشد محسوسی داشته و امیدوار هستیم با تلاش بیشتر بتوانیم نسبت به تکمیل فازهای باقیمانده به نتایج مورد نظر برسیم.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس با اشاره به وضعیت فازهای 17 و 18 پارس جنوبی خاطرنشان کرد: جلسات مختلف و تاثیرگذاری برای رفع موانع و مشکلات پیش روی این دو فاز با پیمانکاران داشته‌ایم و شخص وزیر نفت و رئیس جمهور نیز از این فازها بازدید کرده‌اند.

شعبان‌پور تصریح کرد: تلاش می‌کنیم زمان بهره‌برداری از این فاز کاهش یابد تا بتوانیم در سال آینده شاهد بهره‌برداری از بخش دریایی این فاز باشیم.

وی گفت: با تلاش‌های صورت گرفته انتظار داریم که ردیف اول پالایشگاه فاز 17 و 18 اواخر خرداد سال آینده استارت‌آپ شود.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس از بهره‌برداری از بخش یوتیلینی پالایشگاه فازهای 17 و 18 پارس جنوبی تا خرداد سال آینده خبر داد و بیان کرد: بخش یوتیلیتی پالایشگاه فاز 17 و 18 شامل واحدهای برق، بخار، نیتروژن و سیستم‌های کنترلی و سایر بخش‌ها به صورت یکپارچه در خرداد ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

شعبان‌پور در پایان تأکید کرد: عسلویه به عنوان قطب انرژی کشور شناخته می‌شود و باید برای رشد و اعتلای این منطقه از تمام توان و ظرفیت موجود به نحو مطلوب بهره ببریم و نباید فرصت را هدر دهیم.

انتهای پیام/2451/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول