اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پارس جنوبی خبر داد

اجرای پروژه مرکز سوانح و فوریت‌های پزشکی پارس جنوبی

مدیرعامل پارس جنوبی از اجرای پروژه مرکز سوانح و فوریت‌های پزشکی پارس جنوبی خبر داد.

اجرای پروژه مرکز سوانح و فوریت‌های پزشکی پارس جنوبی

مسعود نصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: پارس جنوبی دارای موقعیت ویژه‌ای در صنعت نفت است و روز به روز شاهد پیشرفت قابل توجهی در این منطقه هستیم.

وی افزود: پارس جنوبی در ارائه خدمات مختلف به محیط پیرامونی اهتمام خاصی دارد و به ویژه در حوزه بهداشتی و درمانی کارهای زیربنایی مهمی صورت گرفته است.

مدیرعامل پارس جنوبی از اجرای پروژه مرکز سوانح و فوریت‌های پزشکی پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی احداث مرکز سوانح و فوریت‌های پزشکی (تروماسنتر) پارس جنوبی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس که سومین مرکز سوانح و فوریت‌های پزشکی در کشور محسوب می‌شود به زودی آغاز خواهد شد.

نصوری تصریح کرد: این مرکز نقشه گسترده و بزرگی داشت ولی به دلیل حجم بالای کار بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه؛ این طرح توسط مشاور کوچکتر اجرا خواهد شد.

مدیر عامل منطقه ویژه انرژی پارس یادآور شد: اجرای مصوبات سفر مقام معظم رهبری با کیفیت بسیار مطلوبی در دست اجراست و تکمیل این طرح‌ها گام بزرگی در راستای عمران و آبادانی منطقه است.

نصوری گفت: صنعت نفت همواره توجه خاصی به ساکنان بومی عسلویه و کنگان و سایر شهرستان‌های پیرامونی داشته و امیدوار هستیم رضایت خاطر این عزیزان را فراهم کنیم.

انتهای پیام/2451/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول