اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان خبر داد

اختصاص 113 میلیارد تومان برای آبرسانی از تالوار، بیمارستان قلب فرشچیان و جاده جوکار- تویسرکان

استاندار همدان از اختصاص بیش از 113 میلیارد تومان برای پروژه های آبرسانی از تالوار، بیمارستان قلب فرشچیان و جاده جوکار- تویسرکان بعد از نشست با معاون برنامه‌ریزی رئیس جمهور خبر داد.

اختصاص 113 میلیارد تومان برای آبرسانی از تالوار، بیمارستان قلب فرشچیان و جاده جوکار- تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری همدان، محمدناصر نیکبخت بعد از نشست با معاون برنامه‌ریزی رییس جمهور، اظهار کرد: در این نشست معاون رئیس جمهور با افزایش چهار برابری اعتبار انتقال آب به همدان، افزایش اعتبار آبرسانی سد سرابی تویسرکان، کمک به ساخت و تکمیل 20 مجتمع آبرسانی، تامین اعتبار تکمیل بیمارستان قلب فرشچیان و اختصاص اعتبار برای ادامه ساخت طرح چهارخطه جوکار – تویسرکان، موافقت کرد.

وی ادامه داد: در نشستی با حضور معاون رییس جمهوری، نمایندگان مردم همدان در خانه ملت و جمعی از مدیران اجرایی مشکلات فراروی طرح‌های این استان بررسی شد.

استاندار همدان اضافه کرد: معاون رییس جمهوری در این نشست به منظور تسریع در اتمام طرح آبرسانی از سد تالوار در استان زنجان به همدان با افزایش چهار برابری اعتبار این طرح به معادل یک هزار میلیارد ریال موافقت کرد.

وی موافقت با افزایش اعتبار آبرسانی سد سرابی تویسرکان و کمک به ساخت و تکمیل 20 مجتمع آبرسانی در نقاط مختلف این استان از دیگر رهاوردهای سفر معاون رییس جمهوری به همدان برشمرد.

نیکبخت گفت: طبق توافقات صورت گرفته 80 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل بیمارستان قلب فرشچیان در سال جاری اختصاص می‌یابد همچنین مقدار اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این بیمارستان در سال آینده به طور کامل پرداخت می‌شود.

وی اظهار داشت: 50 میلیارد ریال نیز در این نشست برای ادامه ساخت طرح چهارخطه جوکار - تویسرکان اختصاص یافت.

محمدباقر نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری در سفر یک روزه به همدان با حضور در شهرستان تویسرکان در نشست شورای برنامه‌ریزی استان شرکت کرد.

انتهای پیام/89002/ت/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول