اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر علوم خبر داد

تخصیص 20 تا 30 درصدی اعتبارات عمرانی وزارت علوم در سال جاری

معاون اداری و مالی وزارت علوم گفت: تخصیص اعتبارات عمرانی این وزارتخانه در سال جاری تاکنون بین 20 تا 30 درصد بوده است.

تخصیص 20 تا 30 درصدی اعتبارات عمرانی وزارت علوم در سال جاری

fبه گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین امید صبح امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات پارک علم و فناوری بوشهر با حضور مدیران پارک علم و فناوری با اشاره به روند رو به رشد پارک فناوری بوشهر اظهار داشت: با توجه به اتفاقات خوبی که در پارک فناوری بوشهر رخ داده باید از ظرفیت‌های موجود در این پارک برای توسعه چرخه صنعت بهره برد.

وی بیان کرد: با توجه به استعدادهای بالقوه استان بوشهر در توسعه اقتصادی کشور امیدواریم با تلاش‌ها و حمایت‌هایی که صورت می‌گیرد شاهد شکوفایی و نقش‌آفرینی بیشتر پارک علم و فناوری خلیج فارس در چرخه تبدیل علم به صنعت و خلق ثروت در منطقه داشته باشد.

امید با بیان اینکه در توزیع اعتبارات نگاه ما بر اساس شاخص‌ها خواهد بود، اظهار داشت: توزیع اعتبارات چه در طرح تملک که نقش حمایتی داشتیم و چه در تجهیزات و بخش‌های اجرایی بر اساس شاخص صورت می‌گیرد که این بازدیدها نیز می‌تواند نقش موثری را در شناخت بیشتر از مجموعه‌ها و حمایت‎های لازم داشته باشد.

معاون اداری مالی وزارت علوم و فناوری تصریح کرد: بودجه تخصیص عمرانی در سال گذشته 12 درصد و در بحث تعمیر و تجهیز 20 درصد بوده که تخصیص‌های امسال تا الان اکثر ردیف‌ها، تخصیص‌ها بین 20 تا 30 درصد است و امیدواریم به 50 درصد افزایش یابد و هم در بودجه جاری و هم در بودجه عمرانی وضعیت نسبت به سال گذشته مناسب‌تر است اما همواره ناکافی است.

مدیرکل طرح‌های عمرانی وزارت علوم نیز با تشکر از اقدامات صورت گرفته شده بیان داشت: امیدواریم با بهبود در روند تخصیص اعتبارات عمرانی شاهد پیشبرد موثرتر پروژه‌های در دست اقدام پارک علم و فناوری بوشهر باشیم.

مهرالله رخشانی مهر بیان داشت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده از سوی پارک علم و فناوری خلیج فارس در ماه‌های گذشته در بودجه سال 93 ردیفی را برای تعمیر و تجهیز برای پارک خلیج فارس بوشهر در نظر گرفته‌ایم که امیدواریم در تقویت و توسعه مراکز رشد موثر واقع شود.

انتهای پیام/66006/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول